סוני מכרה מעל 40 מיליון יחידות של קונסולת PlayStation 4

לוגו פלייסטיישן

סוני הכריזה כי למעלה מ-40 מיליון קונסולות PlayStation 4 כבר נמכרו לצרכנים עד כה, ו-20 מיליון יחידות נוספות צפויות לצאת לחנויות בשנת-התקציב החדשה.

Sony Interactive Entertainment, המחלקה של סוני האחראית על משחקי וידאו ושרותי רשת, מדווחת שקצב המכירות של ה-PlayStation 4 הוא הגבוה ביותר שהיה לקונסולת משחקים בחברה עד היום. מכשירי ה-PlayStation4 נמכרים אפילו מהר יותר מקצב המכירה של ה-PlayStation 2, מכשיר שעד היום מחזיק בתואר הקונסולה הנמכרת ביותר בכל הזמנים, עם מעל 155 מיליון יחידות שנמכרו. המתחרים מהדור הנוכחי, WiiU של נינטנדו ו-Xbox One של מיקרוסופט, מתקשים מאד לסגור את הפער שרק הולך וגדל מאז ההשקה.

משחקי וידאו הפכו לחלק מהגרעין של תאגיד סוני היפני, וצפויים להכניס כ-135 מיליארד ין (כ-1.22 מיליארד דולר) בשנה התקציבית הנוכחית, קרוב למחצית מכלל ההכנסות הצפויות לחברה.

הרווחים של Sony Interactive Entertainment אינם תלויים רק בקונסולה ובמשחקים שלה. המחלקה מרוויחה היטב גם משרותי רשת שונים כגון חשבון ה-PlayStation Plus היוקרתי ושרותי טלויזיה מקוונת. ההכנסות מהקונסולות צפויות לעלות אף יותר באוקטובר ואחריו, לאחר ההשקה של משקפי המציאות המדומה של סוני, ה-PlayStation VR.

קניצ’ירו יושידה (Kenichiro Yoshida), המנהל הפיננסי הראשי של סוני, מדווח שהתאגיד בדרך להכנסות שנתיות של מעל 500 מיליארד ין, יעד שהוצב עד סוף שנת התקציב של 2017 (המסתיימת בסוף מרץ 2018).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים