צפו: לנובו מציגה אב טיפוס לסמארטפון גמיש שנוכל לענוד על היד וטאבלט מתקפל

הסמארטפון המתקפל של לנובו: עוד לא מוכן להגיע לשוק הסמארטפון המתקפל של לנובו: עוד לא מוכן להגיע לשוק

המושג “מחשוב לביש” מקבל משמעות חדשה: את הדקות הראשונות של אירוע הפתיחה לכנס Lenovo Tech World 2016 בחרה ענקית המחשוב הסינית, לנובו, להקדיש דווקא לפיתוחים חדשים עליהם עובדת וטרם מוכנים להגיע לצרכנים, ובראשם סמארטפון בעל מסך ורכיבים גמישים, הניתן לכיפוף באופן כמעט מלא כך שתוך רגע יכול המשתמש לענוד אותו ישירות על גבי היד. כן כן, שנים לאחר שפורסם איי שם ב-2008, הופך החזון של נוקיה מסרטון קונספט מצוייר, למציאות חיה ונושמת.

אף שעיקר תשומת הלב באירוע הופנתה לסדרת מכשירי הדגל המודולרית Moto Z וכן לסמארטפון הצרכני הראשון בפרוייקט טנגו, Lenovo PHAB 2 Pro, מראשי לא עזב לרגע דווקא הרגע בו מייגן מקארתי, בעלת ערוץ יוטיוב פופולרי למדי בה בחרה לנובו להציג את פיתוחיה החדשים, אחזה בידה בסמארטפון פעיל – ושניה או שתיים לאחר מכן כופפה אותו על פרק כף ידה כך שבין רגע הפך זה למעיין שעון או צמיד חכם.

שניות לאחר מכן, שלפה מקארתי טאבלט והציגה בו תמונות של “חתלתולים חמודים”. גם הטאבלט, למקרה שתהיתם, ניתן לקיפול באופן מלא כך על מנת לשוחח דרכו ולבצע בו שימוש כסמארטפון לכל דבר. לנובו דואגת להדגיש כי לא רק המסך נדרש להיות גמיש על מנת לאפשר את כיפוף המכשיר בצורה כה משמעותית, אלא רכיבים נוספים שבמכשיר נדרשים גם הם לגמישות זו – ועל כך עובדת החברה. אף שמכשירים אלו אינם מוכנים להגיע לשוק ברגעים אלו, “הם סימן לבאות“, נמסר.

צפו בקטע המדובר מתוך אירוע הפתיחה ל-Lenovo Tech World 2016 (דקה 11:10):

לסרטון Hands-On קצרצר עם הטאבלט והסמארטפון המתקפלים של לנובו, צפו:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים