התכוננו לגל ההכרזות: משחקים, סמארטפון ומערכות הפעלה יוצגו כולם בשבוע הקרוב

WWDC, E3, OnePlus 3

לאחר שכבר נחשפנו החודש למכשירי דגל חדשים לסדרת ה-Moto Z מבית לנובו, מחכה לנו כעת שבוע עמוס במיוחד. מספר בלתי מבוטל של חברות עומדות לבצע הכרזות גדולות על משחקים, מערכות הפעלה ואפילו להציג מכשיר דגל חדש, כאשר עיקר ההתרגשות תהיה סביב ימים בודדים במהלך השבוע, בין ה-12 ועד ה-14 ביוני.

תערוכת הגיימינג E3 2016

את השבוע יפתחו מספר מסיבות עיתונאים של גדולות תעשיית המשחקים, הצפויות לערוך אירועי הכרזה לקראת פתיחתה של תערוכת הגיימינג E3 2016 שתיערך בין ה-14 ועד ה-16 ביוני בלוס אנג’לס. הראשונה בין החברות הצפויה להציג את תכניותיה בתחום המשחקים לשנה הקרובה תהיה Eletronic Arts, שתפתח במסיבת עיתונאים כבר מחר (א’, 12.6) בשעה 23:00 לפי שעון ישראל. בין המשחקים אותם צפויה להציג EA יהיו כותרים בתחום הספורט והמשחקים Battlefield 1 ו-Titanfall 2, כאשר ייתכן שנראה גם הפתעה מטעם סטודיו המשחקים BioWare.

חברת בת’סדה (Bethesda) גם היא תערוך מסיבת עיתונאים במסגרת אירועי E3, זו תגיע ביום שני, ה-13 ביוני, החל מהשעה 5:00 (בבוקר) לפי שעון ישראל. בין הכותרים שצפויה בת’סדה להתרכז בהם יהיו, כפי הנראה, Dishonored 2 מבית Arkane Studios ומשחק הקלפים של Elder Scrolls, כאשר ייתכן ונשמע משהו גם על משחק Elder Scrolls 6.

את השעה הנורמלית יותר ביום שני הקרוב תפסה מיקרוסופט, שתערוך את אירועי ההכרזה שלה בתחום ה-Xbox החל מהשעה 19:30 לפי שעון ישראל (הצופים במשחקי היורו יתבקשו לבחור בין האירוע של מיקרוסופט למשחק בין אירלנד לשבדיה שיחל ב-19:00). הציפיה הגדולה ביותר ממיקרוסופט במהלך E3 היא הכרזה על קונסולת Xbox חדשה, עליה שמענו דרך דיווחים קודמים בנושא. פרט לכך, צפויה מיקרוסופט לדבר גם על משחקים, בהם Gears of War 4 וכמובן נשמע גם על מספר כותרים שיהיו אקסקלוסיביים ל-Xbox One.

באותו יום (שני, 13.6) תערוך גם יוביסופט (Ubisoft) את מסיבת העיתונאים שלה, זו תתרחש החל מ-23:00 לפי שעון ישראל. אחד מהכותרים עליו אנו צפויים לשמוע במהלך האירוע שתערוך יוביסופט הינו Watchdogs 2 שרק לפני מספר ימים הוכרז באופן רשמי.

האירוע של סוני ייערך ביום שלישי (14.6) בבוקר, החל מהשעה 4:00. לצערנו, ולפי הודעת בכיר בחברה, לא נזכה להיחשף לקונסולת ה-Playstation 4 Neo במהלך תערוכת E3, אולם כן נזכה לשמוע על כותרים בלעדיים לקונסולות החברה ולא נופתע אם סוני תתמקד גם בתחום ה-VR במהלך האירוע.

נינטנדו היא האחרונה ברשימה בין הענקיות בתחום ותערוך את האירוע שלה ביום שלישי, ה-14 ביוני, החל מהשעה 19:00 לפי שעון ישראל.

כנס המפתחים של אפל – iOS 10

ביום שני הקרוב, ה-13 ביוני, תפתח אפל את כנס המפתחים השנתי שלה באירוע הכרזה המתמקד במערכות ההפעלה של החברה, בהן iOS למכשירי האייפון, האייפד, Apple TV והאייפוד טאצ’, MacOS המיועדת למחשבי המקינטוש של החברה וגם WatchOS עבור שעוניה החכמים. האירוע צפוי להתחיל בשעה 20:00 לפי שעון ישראל.

יחד עם ההכרזה על iOS 10 צפויה אפל להתמקד בפונקציות חדשות עבור העוזרת הוירטואלית סירי (Siri), העשויה להשתלב לראשונה גם במערכת ההפעלה MacOS. תחום נוסף הצפוי לקבל דגש הוא המוסיקה, כאשר אפל עשויה להציג שינויים משמעותיים לשירות הזרמת המוסיקה Apple Music ואף להשיקו במדינות נוספות, וייתכן שיגיע גם לישראל.

OnePlus 3

OnePlus 3
OnePlus 3

מכשיר הדגל OnePlus 3 ייחשף באירוע שתערוך היצרנית הסינית ביום שלישי הקרוב, ה-14 ביוני, החל מהשעה 19:30 לפי שעון ישראל. פרטים רבים כבר נחשפו אודות המכשיר, חלקם אף דרך “הדלפות” שפורסמו על-ידי בכירי החברה עצמם.

מהדלפות אלו אנו למדים על מפרטו הטכני של המכשיר וגם על חלקים מסויימים בעיצובו, הצפוי לשלב מתכת. מפרטו הטכני צפוי לכלול מסך 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה באיכות Full HD, מעבד בעל ארבע ליבות Kyro בתדר מירבי של 2.15Ghz המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 820 מבית קוואלקום עם המאיץ הגרפי Adreno 530, זיכרון עבודה (RAM) של 4GB או 6GB, סוללת 3,000mAh, מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל.

שיהיה לכם שבוע מהנה!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים