הוכרז: OnePlus 3 – מכשיר דגל בעל מבנה מתכת ומחיר תחרותי

OnePlus 3 OnePlus 3 (קרדיט: OnePlus)

בחודשים האחרונים ליוותה אותנו חרושת שמועות עצומה, שאופיינית בעיקר למכשיריהן של סמסונג, LG ואפל, אך התייחסה דווקא למכשיר הדגל הבא מבית יצרנית סינית קטנטנה במיוחד והיא OnePlus. כעת, מגיעה חרושת השמועות לקיצה כאשר במסגרת אירוע הכרזה שנערך על גבי פלטפורמת מציאות מדומה (VR), חשפה החברה את סמארטפון הפרימיום שילווה אותה למשך השנה הקרובה, הוא כמובן ה-OnePlus 3.

להתראות גב מתחלף, שלום מתכת

מכשיר הדגל החדש של היצרנית הצעירה משאיר מאחור את הגב העשוי אבן חול, מיישר קו מול מרבית ענקיות הסמארטפונים העולמיות ועובר למבנה מתכת מלא, המשלב אלומיניום המתמזג ישירות לזכוכית ה-Corning Gorilla Glass 4 בתצורת 2.5D שעוטה צג מסוג Optic AMOLED. מבנה המתכת, אגב, נקטע בגב המכשיר ע”י צמד פסי אנטנה בלתי מעודנים, וכן ע”י מערך הצילום שבולט מגבו.

OnePlus 3
OnePlus 3 (קרדיט: OnePlus)

בצידו השמאלי של ה-OnePlus 3 נמצא את כפתורי ויסות הוליום יחד עם כפתור השתקה בעל שלושה מצבים, כאשר כפתור הנעילה/כיבוי יחד עם מגירת כרטיס ה-SIM נמצאים מימין. דופן המכשיר העליונה נותרת נקיה ואטרקטיבית למדי ומותירה את הדופן התחתונה להתמודד עם כל העומס, וזו מכילה: רמקול מונו בודד, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, מיקרופון ושקע 3.5 מ”מ עבור אוזניות.

עוד נמצא בחלקו הקדמי של המכשיר את מסך ה-5.5 אינץ’ שמגיע ברזולוציית Full HD “בלבד” ועם שוליים מצומצמים למדי מימין ומשמאל. השטח המת שנמצא בחלקו התחתון של ה-OnePlus 3 מאפשר לחברה לשלב את כפתור הבית הפיזי שמשמש גם כקורא ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע.

מפרט דגל מקצה לקצה

בזמנו, ה-OnePlus One הגיע עם שבב העיבוד Snapdragon 801 שהיה מן החזקים והעצמתיים ביותר בזמן ההכרזה ושולב במרבית מכשירי הדגל בתקופה זו. בעורפו של ה-OnePlus 2 נשפה סערת ההתחממות של שבב ה-Snapdragon 810, וכעת מותיר מכשיר הדגל החדש של החברה, OnePlus 3, את כל אלו בעברו הרחוק ומתקדם אל עבר עתיד זוהר יותר עם פלטפורמת העיבוד המתקדמת ביותר כיום מבית קוואלקום, Snapdrgoan 820.

פלטפורמה זו מציעה למשתמשיה 4 ליבות Kryo בתדר של 2.15GHz עבור 2 הליבות הראשונות ו-1.6GHz עבור הנותרות, יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530. את מערכת השבבים המתקדמת מגבה מאחורי הקלעים מערך זיכרון מרשים, הכולל קונפיגורציה של 6 גיגה-בייט RAM, לצד רכיב אחסון בסך 64 גיגה-בייט מסוג UFS 2.0 וללא אפשרות להרחבת נפח האחסון הפנימי.

נוסף על כך, מציע המכשיר חיישן צילום ראשי מסוג Sony IMX298 ברזולוציית 16 מגה-פיקסל עם פלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע, מייצב תמונה אופטי (OIS) ואלקטרוני (EIS) ותמיכה בצילום בפורמט RAW, מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי, מפתח צמצם f/2.0 ויכולות צילום וידאו ב-4K ב-30 פריימים לשניה וצילום וידאו בהילוך איטי ב-720p ב-120 פריימים לשניה. עבור תמונות הסלפי שלכם משלבת וואן-פלוס חיישן צילום קדמי ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם פוקוס אווטומטי, אפשרות צילום וידאו ב-1080p ב-30 פריימים לשניה, מנגנון ייצוב אלקטרוני (EIS) ומגיע ללא פלאש ייעודי, אך יחד עם מפתח צמצם f/2.0.

OnePlus 3
OnePlus 3 (קרדיט: OnePlus)

עוד כולל המפרט סוללה בקיבולת נמוכה יותר משל קודמו, העומדת על 3,000mAh (בהשוואה ל-3,300mAh ב-OnePlus 2), אם כי הפעם תתמוך זו בטעינה מהירה תחת טכנולוגיית DashCharge שתאפשר טעינה של 60% מהסוללה תוך 30 דקות, לדברי החברה, כאשר גם תמיכה ב-NFC מגיעה כחלק מהחבילה. ה-OnePlus 3, שמימדיו עומדים על 152.7 מ”מ אורך, 74.7 מ”מ רוחב, 7.35 מ”מ עובי וכן משקל של 158 גרם, יגיע לצרכנים בצבעים גרפיט וזהב, כשעל גביו רצה מערכת ההפעלה Oxygen OS המבוססת על אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו.

מתי זה אצלי?

מחירו של ה-OnePlus 3 לצרכן יעמוד על 399 אירו (כ-1,700 שקלים לפני מיסים) או 399 דולר (תלוי בשוק בו יימכר). עם השקתו של דגם ה-OnePlus 3 שמה וואן פלוס, לראשונה איי פעם מאז נוסדה לפני כשלוש שנים, סוף לשיטת ההזמנות השנויה במחלוקת ופותחת את רכישת המכשיר לכל אדם המעוניין בכך. מכירת המכשיר תחל כבר היום החל מהשעה 22:00 לפי שעון ישראל, כאשר לישראל צפוי דגם זה להגיע מאוחר יותר דרך יבוא רשמי של חברת C-Data.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים