משקפי המציאות המדומה PlayStation VR יושקו באוקטובר הקרוב במחיר 399 דולר

משקפי מציאות מדומה Playstation VR משקפי מציאות מדומה Playstation VR (קרדיט: Sony)

במסיבת העיתונאים שערכה היום (ג’) סוני במסגרת תערוכת המשחקים E3 נחשף לראשונה תאריך היציאה של משקפי המציאות המדומה של החברה, PlayStation VR. משקפי המציאות המדומה של סוני צפויים להיות זמינים לרכישה ב-21 לאוקטובר הקרוב, וימכרו ב-399 דולר או ב-499 יחד עם ערכת ה-PlayStation Move, הכוללת מצלמה ובקר רגיש לתנועה, המאפשרים את חוויית המציאות המדומה המלאה של המשקפיים.

משקפי מציאות מדומה Playstation VR
באנדל Playstation VR (קרדיט: Sony)

למכשיר מספר יתרונות ברורים על פני המתחרים שלו, HTC Vive ו-Oculus Rift. ראשית, מחיר ה-PlayStation VR נמוך מזה של שני המתחרים (599$ ל-Oculus Rift ו-799$ ל-HTC Vive). שנית, המכשירים האחרים דורשים מחשבים אישיים עם מפרטים די מתקדמים כדי שהם יתפקדו כמו שצריך, ויתפסו כמות נכבדת של כניסות USB, בעוד שה-PlayStation VR מבטיח לתפקד עם כל גרסה של PlayStation 4, ובכך מנצל את היתרון הבסיסי של קונסולה מוכנה מראש, שלא דורשת מהצרכן התעסקות נוספת או שדרוגים.

כל אחד מ-40 מיליון מכשירי ה-PlayStation 4 שנמכרו כבר כשיר להכניס את המשתמשים שלו לחוויית המציאות המדומה המלאה.
ל-PlayStation VR צפויה ספריה של מעל 50 משחקים עד סוף השנה הנוכחית, ביניהם Gran Turismo Sport, Tekken 7, Star Wars Battlefront VR Experience, War Thunder, Ark: Survival Evolved ועוד.

בארוע שערכה סוני ב-E3 הציגה טריילר למשחק Farpoint, אשר לדברי החברה פותח במיוחד עבור משקפי המציאות המדומה:

כפי שנאמר כבר על ידי סוני לפני התערוכה, אין קשר בין השקת ה-PlayStation 4 Neo ל-PlayStation VR, וכאמור, הגרסה המתקדמת של הקונסולה של סוני לא תהיה הכרחית למי שמעוניין בחוויית המציאות המדומה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים