God of War החדש יתרחש במיתולוגיה הנורדית; בנו של קרייטוס מצטרף למסע

God of War (קרדיט: סוני)

במהלך מסיבת העיתונאים של סוני בתערוכת E3, הנערכת בלוס אנג’לס בימים אלה, הוצג טריילר משחקיות לכותר הבא בסדרת God of War. המשחק יקרא פשוט God of War, אך סמל ה”אומגה” היווני שהיה מוכר מהכותרים הקודמים הוחלף ברונות ויקינגיות. המשחק יתרחש, כפי שכבר נחשף, בעולם המיתולוגיה הנורדית.

בטריילר אנו רואים את גיבור המשחקים הקודמים, קרייטוס (Kratos), מבוגר ומזוקן יותר ממה שזכרנו בעבר. נראה כי עבר זמן רב מאז השלים את מלחמתו על האולימפוס. מאז היו לו עוד מספר מסעות, כפי שאפשר להסיק מחברו החדש להרפתקאות: הבן שלו. בנו של קרייטוס גדל ללא אביו, אך כעת קרייטוס לוקח על עצמו את תפקיד המחנך.

במה שנראה כשלב מוקדם יחסית במשחק, אנו רואים שקרייטוס מלמד את בנו לצוד, והבן אכן לומד, מה שמתבטא בנקודות יכולת שהוא צובר במשחק עם כל משימה שהוא מצליח לבצע. כאשר הם מותקפים על ידי יצורי עץ ולבסוף גם טרול ענק, הילד לא נלחם אמנם, אך הוא גם לא נראה מופתע או מעורער מהמפלצות המאיימות. ניתן לשער שהמשחק ימשיך לפתח את הקשר ביניהם, הן עלילתית והן משחקית, אך לא ברור עדיין לחלוטין כיצד.

קרייטוס מלמד את בנו לצוד. God of War החדש
קרייטוס מלמד את בנו לצוד. God of War החדש (קרדיט: סוני)

קרייטוס נלחם בינתיים בצורה שונה לגמרי מזו שאנו רגילים אליה. במקום להבי-השרשרת המוכרים לנו מהמשחקים הקודמים, קרייטוס משתמש בגרזן קפוא, אותו הוא יכול להשליך על האוייבים ולהשיב לידיו בדרך קסם. בנוסף, קרייטוס יכול להלחם במפלצות גם בידיו החשופות, מה שנראה כחוויה לא נעימה במיוחד עבור יריביו.

נראה כי השליטה במשחק עברה לגוף-שלישי, בניגוד למבט העילי של המצלמה המקובעת יחסית שהכרנו בעבר, ומזכירה עתה שליטה במשחקים כמו Last of Us. המשחק גם מצליח לשמור על אופי קולנועי וראוותני, ללא שימוש בלחיצות מתוזמנות על כפתורים שמופיעים על המסך (כמו במשחקים הקודמים), אך יתכן גם שהם הוסרו לצורך התצוגה, וכן יופיעו במשחק עצמו.

God of War מפותח על ידי Santa Monica Studio של Sony Interactive Entertainment, הסטודיו שפיתח את כל המשחקים הקודמים. הוא מפותח ל-PlayStation 4. לא נמסר תאריך צפוי לשחרור המשחק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים