שמועה: סדרת האייפונים הבאה מבית אפל לא תכונה בשם iPhone 7

מה יהיה שמו של האייפון הבא?

סדרת האייפונים הבאה מבית ענקית הטכנולוגיה האמריקאית אפל, שתצא לאור באופן רשמי במהלך חודשי הסתיו הקרובים (ספטמבר-אוקטובר), לא תקבל את השם הצפוי iPhone 7, אלא תזכה לשם מסירי שיהווה כוריאציה נוספת לשם הדגם iPhone 6, כך מוסר מקור אנונימי של מדליף המוביל המוכר, אוון בלאס, כפי שזה חושף במאמר שפורסם באתר Venture Beat מוקדם יותר השבוע.

כל הדיווחים והשמועות שקדמו לדברים אלו העריכו כי צמד הסמארטפונים הבא מבית אפל יכונה בשמות iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, זאת בהתאם למסורת ארוכת השנים בה דואגת אפל לקדם את הסיפרה שמלווה את מכשיר הדגל שלה פעם בשנתיים יחד עם שינוי משמעותי בעיצוב. כך, לדוגמה, הציגה ב-2012 את iPhone 5, ב-2013 את iPhone 5S וב-2014 את iPhone 6.

אף על פי כן, לטענת השמועה הטרייה תבחר אפל לשמור את השם iPhone 7 עבור מכשירי האייפון שיוכרזו ב-2017 ויביאו עימם שינויים משמעותיים בכל הנוגע לעיצובם, וזאת בין היתר לכבוד חגיגות 10 השנים לאייפון, מאז חשף סטיב ג’ובס את הדגם הראשון לסדרה ב-2007. דברים אלו, יש לציין, עומדים בקנה אחד מול דיווח קודם שמסר כי החברה מקופרטינו החליטה להאריך את מחזור החיים של האייפונים ל-3 שנים במקום שנתיים.

קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 (קרדיט: OvalPicture)
קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 (קרדיט: OvalPicture)

בדיווח אחר של מגזין הוול-סטריט ג’ורנל, נמסר כי גם על פי מקורותיו לא יציג דור האייפונים הבא כל שינוי משמעותי בעיצוב, מלבד היעדרותו של שקע ה-3.5 מ”מ שיעלם כלא היה. את השינוי המהותי, נמסר, תחשוף החברה בשנה הבאה, אז יוחלפו סוף כל סוף קווי העיצוב המוכרים של סדרת אייפון 6 הוותיקה.

אז מה יהיה שם דור האייפונים שיוכרז בספטמבר, תהיתם? ובכן, בשלב הנוכחי כלל לא ידוע, אך על פי הערכות יקראו המכשירים בשם הבסיס iPhone 6, כאשר וריאציה נוספת שככל הנראה תשלב אותיות שונות תבדיל את שמם מזה של האייפון 6 ואייפון 6S.

אם אפל לא מתכוונת לקרוא למכשיר הבא שלה “אייפון 7”, זהו בהחלט זמן מצויין לשחק במשחק הניחושים, אז איך לדעתכם יקראו למכשיר הבא של החברה – הצביעו בסקר ושתפו אותנו ברעיונות שלכם.

[interaction id=”576bd6dc33e3688a296d7832″]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים