שיאומי תחשוף השנה את ה-Xiaomi Mi 5S, יגיע עם 6GB RAM ומסך רגיש לעוצמת הלחיצה

Xiaomi Mi 5 (צילום: גאדג’טי)

מכשיר הדגל הנוכחי מבית שיאומי, Mi 5, נמצא על מדפי החנויות ברחבי העולם פחות מחצי שנה (וקצת יותר מחודש במדינתנו הקטנטנה), וכבר כעת נראה כי החברה הסינית המצליחה מתכננת להשיק עבורו וריאציה נוספת ועוצמתית יותר שתקבל את השם Xiaomi Mi 5S. כך חושף בדיווח חדש אתר My Drivers הסיני, שדואג להביא לנו מפעם לפעם לא מעט שמועות ודיווחים בענייניהן של מגוון יצרניות מובייל.

על פי האתר, דגם ה-Mi 5S יגיע כוריאציה משודרגת למכשיר הדגל כאשר עיצובו יהיה זהה לחלוטין, מסכו יגיע בגודל זהה (5.15 אינץ’) וגם הרזולוצייה תעמוד על Full HD בלבד. עם זאת, יציע הסמארטפון מקצה שיפורים נרחב: את קורא טביעות האצבע הסטנדרטי שבקדמת ה-Mi 5 תחליף שיאומי בחיישן Sense ID בטכנולוגיית UltraSonic מבית ענקית השבבים קוואלקום ומסכו יזכה לקבל תמיכה בזיהוי עוצמת הלחיצה של המשתמש גבי המסך בדומה לטכנולוגיית 3D Touch או Force Touch.

נוסף על כך, שידרוגים נוספים יזכו לקבל גם מערך הזיכרון והצילום של המכשיר, כאשר זיכרון ה-RAM יגיע בנפח מקסימלי של 6 גיגה-בייט ומצלמת המכשיר הראשית תגיע עם צמד חיישנים ותהפוך את ה-Mi 5S לסמארטפון הראשון מבית שיאומי עם מערך צילום כפול.

בשלב הנוכחי אלו כל הפרטים שידועים אודות מפרט המכשיר, אך עם חלוף הימים אנו מעריכים כי המידע אודותיו ימשיך לדלוף לרשת. מועד הכרזת המכשיר אינו ידוע, אך הוא עשוי להופיע במהלך החודש הבא, בהתאם להבטחת נשיא החברה כי זו תציג “ספינת דגל חדשה“.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים