חברת LeEco תכריז על ה-Le Max 2 Pro עם זיכרון 8GB RAM ב-29 ביוני

LeEco Le 2 Pro LeEco Le 2 Pro

יצרנית הסמארטפונים LeEco תערוך ביום רביעי ה-29 ביוני במסגרת אירועי תערוכת MWC שגנחאי אירוע הכרזה בו היא צפויה לחשוף באופן רשמי ספינת דגל חדשה בשם Le Max 2 Pro, שתהווה לסמארטפון הראשון איי פעם עם זיכרון RAM בנפח 8GB. כך עולה מתוך טיזר חדש אותו החלה היצרנית הסינית להפיץ בימים האחרונים.

LeEco Le Max 2 Pro Teaser

על פי הפרטים הידועים לנו עד כה, ה-Le Max 2 Pro צפוי להציע יכולות עיבוד גבוהות, אותן תוביל מערכת שבבים מדגם Snapdragon 821, שעשויה להתברר בעת שתהפוך לרשמית כ-Snapdragon 823 עליה שמענו לא מעט, ותציע 4 ליבות Kryo בתדר מירבי של 2.3GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530. אותה יגבה, כאמור, רכיב זיכרון בעל נפח של לא פחות מ-8GB RAM, שיהפוך את המכשיר ליחיד ומיוחד במינו.

נוסף על כך, יציע המכשיר מצלמת 25 מגה פיקסל ראשית, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C וכמובן, בדומה לדגם ה-Le Max 2, תכפה היצרנית על המשתמשים לבצע שימוש בחלופות שונות עבור חיבור אביזרי אודיו, כאשר מחבר ה-3.5 מ”מ עבור אוזניות יעדר מהמכשיר.

את ה-Le Max 2 Pro צפויה LeEco להשיק עם שני צבעים חדשים – אדום וכחול, זאת לצד צבעי האפור והכסוף הסטנדרטיים. מלבד הפרטים שנכתבו מעלה, לא ידוע מידע נוסף אודות מפרט הסמארטפון, אך לא נותר זמן רב עד אשר הוא יהפוך לרשמי ביום רביעי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים