בכיר בוואווי חושף: לא נכריז על ה-Huawei Mate 9 בחודש ספטמבר הקרוב

Huawei Mate 8 (צילום: גאדג'טי) Huawei Mate 8 (צילום: גאדג’טי)

יצרנית הסמארטפונים הסינית וואווי (Huawei) לא תחשוף את סמארטפון ה-Mate 9 במהלך אירוע ההכרזה שיתקיים ב-1 בספטמבר כחלק מתערוכת IFA 2016, בניגוד להערכות שעלו מתוך דיווח שהוצג בעבר. כך מוסר ברוס לי, בכיר בחטיבת המובייל של החברה, בפוסט שפרסם בחשבון ה-Weibo הרשמי שלו.

בפוסט שפרסם לי ברשת החברתית הסינית, הוא ציין כי ה-Huawei Mate 8 הושק לפני בסך הכל כשמונה חודשים, בחודש דצמבר של השנה שעברה, כך שוואווי לא מתכננת לחשוף את ממשיך דרכו ה-Mate 9 כבר בנקודת הזמן הנוכחית. עם זאת, מכשיר הדגל שכן צפוי לראות אור באופן רשמי במהלך אירוע ההכרזה שתערוך החברה ב-1 בספטמבר לקראת אירועי IFA השנתיים, הוא לא אחר מאשר ה-Huawei Mate S2.

הצצה לאחור

הדגם הקודם בסדרה הוא כמובן ה-Mate S המקורי, אשר נחשף לראשונה במהלך תערוכת IFA 2015, שהתרחשה בחודש ספטמבר של השנה שעברה, כך שהכרזתו של ממשיך דרכו כשנה לאחר מכן הינה לגיטימית למדיי. בכל הנוגע למפרטו הטכני של המכשיר לא ידועים פרטים רבים, אם כי על פי הערכות קודמו עשוי זה לשלב מסך קמור בתצורה שאינה זהה לתצורת ה-Edge של מכשירי סמסונג.

נוסף על כך, ה-Mate S2 ככל הנראה יגיע יחד עם מערכת על שבב מדגם Kirin 960 בייצור חברת HiSilicon אשר בבעלותה של וואווי ויהיה לסמארטפון הראשון בייצורה שיריץ את ממשק המשתמש EmotionUI 5.0, שצפוי להציג שינויים ושיפורים משמעותיים לממשק ולחווית המשתמש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים