תמונות: טלפון אנדרואיד אלמוני מבית HTC עם מסך 4.3 אינץ’ ומצלמת 8 מגה פיקסל נחשף לראשונה

לרוב, כאשר תמונות של טלפון סלולרי חדש נחשפות, הן מגיעות עם שם הקוד של המכשיר או שמו האמיתי. אולם הפעם, אתר BGR חושף תמונות של מכשיר HTC חדש – אלמוני לגמרי, אשר ככל הנראה מיועד לרשת Verizon האמריקאית. לפי המקור של האתר, המכשיר יצויד במעבד 1Ghz לצד מסך 4.3 אינץ’ (בדומה ל-HTC EVO 4G). בגבו של המכשיר ניתן לראות בבירור מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול ורגלית להעמדת המכשיר.

האלמוני מזכיר בעיצובו היוקרתי את ה-Nexus One, כאשר המקור דאג לציין שה-Droid 2 נראה לידו כמו צעצוע. ניתן לראות על גבי הרגלית את הכתובית המעידה על ממשק ה-Sense UI המשולב במכשיר, ובנוסף, בחלקו הקדמי העליון נמצאת מצלמה קדמית לשיחות וידאו וחיבור 3.5 מ”מ סטנדרטי. פרטים נוספים אודות המכשיר צפויים להיחשף בקרוב. כמובן שנעדכן. (תמונה נוספת בכתבה המלאה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים