משטח עבודה: המחשב הבא בסדרת ה-Surface יהיה מחשב שולחני

Microsoft Surface Book Microsoft Surface Book

שמועה חדשה שעשתה את דרכה לרשת טוענת כי המחשב הבא בסדרת ה-Surface של Microsoft יהיה מחשב שולחני בתצורת All-In-One.

סדרת מחשבי ה-Surface מציעה מספר מחשבים ניידים היברידיים ויוקרתיים ביניהם Surface Book ו-Surface Pro 4. היא מהווה את סדרת הדגל של מיקרוסופט אשר נועדה להציג את מערכת ההפעלה Windows בכל הדרה. מדובר בפעם הראשונה בה מיקרוסופט מייצרת גם את התוכנה וגם את החומרה של המחשב, בעוד שבמשך שנים רבות ייצרה החברה אך ורק את התוכנה – מערכת ההפעלה Windows הפופולרית והאהובה.

סדרת Surface מהווה צעד שנועד להפוך את מיקרוסופט לדומה יותר ליריבתה אפל משכבר הימים, אשר עוד בראשית דרכה ייצרה בעצמה גם את החומרה וגם את התוכנה של מחשביה. שליטת היצרנית בכל מרכיבי המערכת, התוכנתיים והחומרתיים, תורמת לתאימות אופטימלית ושיתוף פעולה מלא בין פיסות הקוד לבין השבבים – תאימות שאפשרה לאפל להציג לאורך השנים מחשבים בעלי ביצועים טובים מאלו של מתחרתה בקופרטינו.

Microsoft Surface Pro 4
מחשב ה-Surface Pro 4

סדרת ה-Surface מאפשרת למיקרוסופט להשיב לאפל מלחמה באמצעות האסטרטגיות שלה, ועל מנת שתיחשב לסדרת מחשבים מבוססת ולא לניסוי שאפתני היא צריכה להציע פתרונות בכלל התצורות – ביניהן גם תצורה שולחנית. מחשב ה-All-In-One אותו צפויה להציג מיקרוסופט יהיה ככל הנראה מקביל למחשב ה-iMac מבית אפל, וסביר להניח שהוא יציע עיצוב מינימליסטי ויוקרתי וימשיך את הקו העיצובי שהתחילו המחשבים הניידים בסדרה.

לפי השמועה, המחשב החדש של מיקרוסופט יושק ברבעון השלישי של השנה הנוכחית. כל מה שנותר לנו לעשות כעת הוא לחכות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים