סמסונג משיקה טלוויזיות SUHD חדשות בישראל: מובילים בטכנולוגיה, מובילים בתוכן

טלויזיית Samsung SUHD מדגם KS9800 לשנת 2016 (צילום: גאדג'טי) טלויזיית Samsung SUHD מדגם KS9800 לשנת 2016 (צילום: גאדג’טי)

סמסונג ישראל בשיתוף היבואנית סמליין השיקה הבוקר (ג’) את היצע הטלוויזיות החדש של החברה לשנת 2016, הכולל בין היתר דגמי SUHD עצומים ומפוארים.

דגם הדגל הוא ה-KS9800, המציג פאנל תצוגה עצום בגודל 88 אינץ’ וברזולוציית Ultra HD. הוא מציע מגוון רחב של טכנולוגיות תצוגה מתקדמות, אשר לטענת סמסונג מבדלות אותו ואת אחיו משאר המתחרים ומאפשרות להם להציג איכות צפייה שאין שנייה לה. בין הטכנולוגיות הרבות ניתן למצוא:

  • Quantom Dot – טכנולוגיית ייצור המשפרת את יכולות שחזור הצבעים של המסך, לטענת סמסונג, במסך נעשה שימוש בחומרים ייחודיים שפותחו במעבדות סמסונג באופן בלעדי עבורה, הם פולטים את הפוטונים בטווח תדרים אלקטרו-מגנטי צר ומדוייק המשפר את דיוק הצבע ואת הרוויה ובנוסף תורם לצבע לבן טבעי יותר.
  • 10 ביט – המסך תומך בהצגה של תכנים במרחב צבעים רחב בגודל 10 ביט, המאפשר הצגה של עד 1.073 מיליארד צבעים – פי 64 ממסכי שמונה ביט רגילים התומכים ב-16.7 מיליון צבעים “בלבד”. הצבעים הנוספים מאפשרים ליצור תמונה טבעית יותר ונאמנה יותר למציאות.
  • HDR1000 – הטלוויזיה מסוגלת להציג תכנים בטווח דינמי גבוה, כלומר טווח רחב במיוחד של רמות אור שונות. תכנים בטווח דינמי גבוה משמרים מידע רב על רמות האור גם באזורים הכהים והבהירים של התמונה והטלוויזיה מציגה את כולם לצופה בצורה נאמנה למציאות. הטלוויזיה של סמסונג מסוגלת להציג תכנים בבהירות מקסימלית גבוהה במיוחד של עד 1000 ניט, כך שגם צפייה בתמונה של השמש תרגיש כמו צפייה בשמש אמיתית (עם קצת פחות סכנה לעיניים).
  • Ultra Black – ציפוי חדשני המצמצם השתקפויות בצורה משמעותית בלי לפגוע באיכות התמונה או בזוויות הצפייה. בעזרת Ultra Black ניתן לקבל חווית צפייה אחידה גם בחדרים מוארים ללא השתקפויות.
טלויזיית Samsung SUHD מדגם KS9800 לשנת 2016 (צילום: גאדג'טי)
טלויזיית Samsung SUHD מדגם KS9800 לשנת 2016 (צילום: גאדג’טי)

היכולת להציג סרטוני 4K מרהיבים ומפורטים כבר קיימת, אך ערכה כשל קליפת השום אם לא קיימים תכנים לצפייה – מרבית הערוצים בישראל עדיין משדרים באיכות SD וכמות התכנים ב-4K מצומצמת למדי. סמסונג עושה את מיטב המאמצים להילחם בכך באמצעות בנייה של פלטפורמת Smart TV רחבה ומקיפה ככל האפשר שתביא כמה שיותר תכני 4K אל הצופה בקלות ובמהירות.

מערך ה-Smart TV של הטלוויזיה כולל מעבד מרובע ליבות עליו פועלת מערכת ההפעלה Tizen, בת טיפוחיה של סמסונג. על מערכת ההפעלה מולבש ממשק Eden חדש לגמרי שנועד להפוך את הגלישה בתכנים לנוחה, מהירה ואינטואיטיבית. השלט המצורף כולל כפתור לחיפוש קולי, ומסוגל לשלוט גם על כל מכשיר המחובר לטלוויזיה – שליטה מלאה על קונסולות משחקים ואפילו על ממירי יס והוט – כיבוי והדלקה, שינוי עוצמת שמע ואפילו העברת ערוצים.

בין אפליקציות התוכן הרבות שמציעה הטלוויזיה תוכלו למצוא אפליקציות ספורט 1 ו-One, אפליקציית Megogo לדוברי רוסית (בתשלום חודשי), Netflix, Mako TV, WallaVOD, SmartVOD ועוד. כל האפליקציות המותקנות מציעות ממשק מתקדם ואינטואיטיבי שתוכנן במיוחד לשימוש בטלוויזיה.

משחקים בסדרת K של טלויזיות Samsung SUHD לשנת 2016 (צילום: גאדג'טי)
משחקים בסדרת K של טלויזיות Samsung SUHD לשנת 2016 (צילום: גאדג’טי)

יישום GameFly מתחבר אל שירות משחקים בענן המאפשר להזרים היישר אל הטלוויזיה מגוון משחקים בעלות חודשית של 25 שקלים עבור חבילת משפחה ו-30 שקלים עבור חבילת גיימינג. השירות מציע מספר מצומצם למדי של כותרים, ביניהם GRID Auto Sport ו-Saints Row. לצורך ההשקה מוקמו כמה משרתי החברה בארצנו הקטנטונת, ומהתנסותינו הראשונית ההזרמה עובדת בצורה חלקה ללא תקיעות. לשימוש בשירות ניתן לחבר כמעט כל בקר משחק, ביניהם בקרי USB מבית Logitech ואפילו בקרי Xbox ו-Playstation.

טלויזיית Samsung SUHD מדגם KS9500 לשנת 2016 (צילום: גאדג'טי)
טלויזיית Samsung SUHD מדגם KS9500 לשנת 2016 (צילום: גאדג’טי)

דגם הדגל ששמו KS9800 יאלץ אתכם להיפרד מ-120,000 שקלים – ללא ספק תענוג יקר. מחירי סדרת ה-KS9500 מתחילים ב-17,990 שקלים עבור הדגם הבסיסי בגודל 55 אינץ’. גודלו של הדגם הזול ביותר בסדרה 8 עומד על 49 אינץ’ ומחירו 7,990 שקלים. הדגם הבסיסי בגודל 40 אינץ’ מסדרות 6 או 7 יעלה 2,990 או 3,990 שקלים בהתאמה. המסך הזול ביותר שהושק הוא מסדרת K5100, גודלו 32 אינץ’ ומחירו 1,990 שקלים.

ניתן לצפות בטבלת הטלוויזיות המלאה מטה. הטלוויזיות החדשות יוצעו לרכישה בקרוב במגוון חנויות ברחבי הארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים