חברת Gigabyte מציגה כרטיס GeForce GTX 1070 בגודל זעיר למדי

Gigabyte

האסוציאציה הפיזית שעולה עם כרטיסי מסך חדשים דוגמת ה-GTX 1080 ו-GTX 1070, היא כרטיסי מסך מאסיביים הבנויים ממערכות קירור מורכבות, זאת בשל הכוח שיש להם. הסברה אומר שבשביל להכיל כוח עיבוד גדול בסדר גודל של GTX 1070 יש צורך בגוף קירור גדול מספיק. האמנם?

חברת Gigabyte מראה לנו גם בדור הזה שאנחנו טועים, והיא משיקה דגם חדש וקצר מאוד של כרטיס מסך ה-GeForce GTX 1070 של NVIDIA: ה-Gigabyte GeForce GTX 1070 ITX. כן, כנרמז משמו, כרטיס מסך זה בהחלט כשיר בשביל להכנס ולהעשיר בכוח גראפי מחשבים בתצורת ITX, תצורה התופסת תאוצה בשנים האלו והפכה ממחשבים נייחים סלוניים פשוטים למחשבים נייחים בעלי ביצועים בסדר גודל הזהה לחלוטין לשל מחשבים נייחים בתצורות סטנדרטיות.

גרסת ה-ITX של Gigabyte נמדדת ברוחב מקסימלי זעיר להפליא של 17 ס”מ בלבד. אף על זאת, היא תופסת לאורך מקום של 2 סלוטים – אך כיום עובדה זו אינה מהווה כל בעיה, גם לא עבור מערכות ITX. היא כוללת מערכת קירור עצמאית בעלת מאוורר יחיד בגודל של 90 מילימטר.

על אף הגודל הכה זעיר, לא רק שה-GTX 1070 ITX מציע כוח השווה לשל GTX 1070 בתצורה רגילה, אלא גם מגיע בתדרי המהרה (אוברקלוק) מקסימליים של 1556 ו-1746 מגה-הרץ במצב Boost, בהתאמה. החיבורים באחורי הכרטיס מעט שונים מהגרסה הרגילה: הוא כולל זוג יציאות DVI-D, ורק יציאה אחת של DisplayPort 1.4 (כאשר בגרסה הרגילה מצויות שלוש יציאות כאלה). עוד כולל הכרטיס גם יציאת HDMI 2.0.

מחיר ההשקה של כרטיס זה עומד על 485 יורו (כ-1887 ש”ח בהמרה ישירה).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים