חברת MSI משיקה את כרטיסי ה-Gaming Z עבור GTX 1080 ו-GTX 1070

GeForce GTX 1080 Gaming Z (תמונה: MSI) GeForce GTX 1080 Gaming Z (תמונה: MSI)

על פי המספרים, MSI הוא מותג הגיימינג המוכר ביותר כיום, והמספרים הללו מגיעים לשיא כאשר אנחנו מדברים על שוק כרטיסי המסך. לצד מספר גדול של מוצרים “רגילים”, MSI מקפידה להשיק מוצרים יוקרתיים על טהרת הגיימינג, תחת המותג “Gaming” – כפי ש-ASUS לדוגמה ממתגת את שלה כ-“Republic of Gamers”.

בשוק כרטיסי המסך זוכה חטיבת הגיימינג של MSI להד גדול בזכות הדגם המוכר ביותר מבית החברה, Gaming X – כרטיס מסך המבוסס על קירור ה-Twin Frozer (עבור GTX 1080, GTX 1070 ו-RX 480, הפעם בגרסה חדשה), אותו קירור הוא הסיבה העיקרית בגינה דגם זה קורץ לצרכנים רבים, זאת בשל ביצועי הקירור המרשימים אל מול השקט שהוא מציע. בגרסה זו הוא אף מציע תאורת RGB LED נוספת בתחתית, יחד עם זו שבצד.

השבוע, כרטיסי המסך GeForce GTX 1080 ו-GTX 1070 זכו לגרסה חדשה ומשופרת אפילו יותר של ה-Gaming X, העונה לשם Gaming Z. זוג כרטיסי המסך החדשים, ה-MSI GeForce GTX 1080 Gaming Z וה-MSI GeForce GTX 1070 Gaming Z הינם גרסה משופרת יותר ויוקרתית של ה-Gaming X “הרגיל”.

GeForce GTX 1070 Gaming Z (תמונה: MSI)
GeForce GTX 1070 Gaming Z (תמונה: MSI)

באמצעות שימוש בלוח מודפס משופר ובשבבי VRM חזקים אפילו יותר, ה-Gaming Z החדשים מציעים המהרה (Overclock) שאפתני מאוד כבר מהקופסה, כזה הגבוה יותר משל גרסאות ה-Gaming X וגם משאירות למשתמש מקום להגיע לתדרים גבוהים יותר. תדרי ההמהרה עבור שתי הגרסאות מתחלקים ל-3 מצבים: Gaming, שזהו מצב המהרה בינוני, Silent המהווה את תדרי הכרטיס הבסיסיים, ו-OC המכיל את המהירויות הגבוהות ביותר מהמפעל.

עבור גרסת ה-GTX 1080, תדרי הליבה הינם לא פחות מ-1771 מגה-הרץ ו-1911 מגה-הרץ במצב Boost (בהתאמה), ועבור ה-GTX 1070 התדרים הינם 1657 ו-1860 מגה-הרץ, בהתאמה. מדובר במהירויות גבוהות במיוחד “מהקופסה” עבור כרטיסי המסך האלו. מחירם של זוג הכרטיסים עוד לא נחשף, אך הוא צפוי להיות גבוה במיוחד עבור שניהם, שכן ה-Gaming X לבדו שובר את השיאים בכל הנוגע לתג המחיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים