שני סמארטפונים מבית נוקיה בדרכם לשוק, יגיעו עם Snapdragon 820 ואנדרואיד 7.0

שלט לוגו נוקיה תמונה: יח”צ נוקיה

חודשיים בדיוק חלפו להם מאז הודיעה נוקיה באופן רשמי על חזרתה לשוק המובייל והסמארטפונים באמצעות מתן רשיון השימוש במותג “Nokia” הוותיק לתאגיד צעיר בשם HMD Global. כעת דולפים לרשת פרטים ראשונים אודות צמד הסמארטפונים הראשונים שיגיעו כחלק משיתוף הפעולה בין שתי החברות הפיניות.

על פי פרטי הדיווח, שמגיעים מאתר Gizmo China, צמד הסמארטפונים מבוססי האנדרואיד מבית נוקיה יגיעו למשתמשיהם בשני גדלים שונים – האחד עם מסך 5.5 אינץ’ והשני עם מסך 5.2 אינץ’, כאשר שניהם בעלי רזולוציית Quad HD 2K. מבנה המכשירים צפוי להיות עשוי ממתכת באופן מלא, תוך שהוא מציע עמידות מלאה בפני מים ואבק תחת תקן IP68 (טבילה בעומק של למעלה מ-1 מטר מים למשך יותר מ-30 דקות).

הצצה לאחור

בכל הנוגע למפרטם הטכני נמסר כי הם יציעו את מערכת השבבים Snapdragon 820 הכוללת 4 ליבות Kryo בתדר מירבי של 2.15HGz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530, כמו גם מצלמה ראשית ברזולוציית 22.6 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה שתרוץ על השניים תהא לא אחרת מאשר Android 7.0 Nougat, כאשר על גביה נמצא ממשק החברה העצמאי. מחירו של דגם ה-5.5 אינץ’, כך נמסר, עשוי לעמוד על 3,000 יואן סיני, הם כ-1,730 שקלים.

יש להדגיש כי אף שנוקיה לא צפויה לקחת חלק ממשי בפיתוח המכשירים, זו הציבה ל-HMD סטנדרטים שונים הנוגעים, בין היתר, לאיכות ועיצוב המוצרים, ובהם תדרש היצרנית הצעירה לעמוד. על הליכים אלו יפקח נציג נוקיה בדירקטוריון HMD.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים