היכונו לחזור בזמן: הפרק הראשון של Life is Strange ניתן להורדה בחינם

חדשות טובות לציבור הגיימרים: החל מהיום (ה’) תוכלו להנות מהפרק הראשון של המשחק Life is Strange בחינם. כך לפי הודעה רשמית של Square-Enix, המפיצה את המשחק. הפרק יהיה זמין לכל הפלטפורמות: מחשב אישי (דרך Steam), קונסולת ה-PlayStation 3 וה-PlayStation 4, וכן Xbox One ו-Xbox 360. החברה העלתה דף מרוכז עם כל הקישורים להורדה, לנוחיותכם.

Life is Strange הינו משחק חקר, חידות והרפתקאות, הכולל חמישה פרקים בסך הכל, שיצאו בהדרגה בין ינואר לאוקטובר אשתקד. המשחק משתמש במסע בזמן כדי לחקור נושאים כמו חברות, קבלה וחיפוש עצמי, ונשען על עלילה עמוקה ובחירות קשות שעל השחקנים לבצע. עם הזמן, צבר המשחק עיטורים ושבחים רבים. הפרק הראשון של המשחק נקרא Chrysalis, ובמהלכו אנו פוגשים את גיבורת המשחק מקס ואת יכולותיה המעניינות. פרק זה יהפוך לחינמי ללא הגבלת זמן – ואילו את יתר הפרקים יש לרכוש.

אקדמיית Blackwell. מחכים לכם
אקדמיית Blackwell. מחכים לכם

אנחנו עדיין לא מאמינים לתגובה שקיבלנו משחקני Life is Strange“, אמר אוסקר גילברט (Oskar Guilbert) מחברת Dontnod שפיתחה את המשחק. “אנחנו שמחים ש-Square Enix החליטה לתת את הפרק הראשון בחינם, כך שיותר שחקנים יוכלו להתחיל את המסע הזה ולראות בעצמם למה אנשים התאהבו במשחק“.

מ-Square Enix האירופית נמסר: “בעצם שחרור הפרק הראשון של Life is Strange בחינם, אנו מברכים שחקנים חדשים לעולם של Arcadia Bay ולקהילה הצבעונית ומלאת התשוקה של המשחק“. ובכן, היכונו לחזור בזמן: החל מהיום, תוכלו לבקר ב-Arcadia Bay בחינם. לשחקנים המסורים ביותר, נזכיר גם כי המשחק נמכר בישראל בהוצאה פיזית במחיר זול למדי, הכוללת גם את פס הקול של המשחק וספר אומנות.

לחצו כאן להורדת המשחק בחינם


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים