נחשף בוידאו: סורק הקשתית ב-Galaxy Note 7 יפתח את נעילת המקשים בפחות משניה

Galaxy Note 7

סרטון חדש שדלף לרשת מציג את מכשיר ה-Galaxy Note 7 של סמסונג בפעולה וחושף כי פתיחת נעילתו באמצעות סורק הקשתית תמשך כשניה אחת ואף פחות מכך.

הסרטון הקצרצר, שמוצג מטה ואורכו כ-8 שניות בלבד, מאפשר בפעם הראשונה לראות באופן חד וברור כיצד יתפקד סורק הקשתית בפאבלט הגלקסי נוט 7. יש להדגיש כי המכשיר המוצג בסרטון אינו דגם סופי וככל הנראה מדובר באב-טיפוס בשלב מתקדם, כך שעד שיהפוך המכשיר לרשמי וגרסתו הסופית תגיע לשוק, עשוי מערך הסורק להשתפר עוד יותר.

מלבד זאת, תמונות חיות חדשות של המכשיר המתקדם מצאו גם הן את דרכן לרשת באמצעות הרשת החברתית Weibo, דרכן ניתן לראות כי הנוט 7 יציע זיכרון RAM בנפח 4GB בלבד, בניגוד ל-6 גיגה-בייט כפי שהעידו דיווחים קודמים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי שוב מדובר באב-טיפוס והמצב עשוי להשתנות במעמד ההכרזה הרשמית.

האם ה-Galaxy Note 7 יגיע עם 4GB RAM בלבד?

האם ה-Galaxy Note 7 יגיע עם 4GB RAM בלבד?

יחד עם הדברים הללו, מצאו דרכן אל הרשת תמונות יח”צ חדשות (מצורפות בראש הכתבה ותחת פסקה זו) של המכשיר המתקדם, שמציגות אותו על כל צדדיו יחד עם עט הסטיילוס S-Pen. שאר המפרט של ה-Galaxy Note 7 צפוי להציע מסך 5.8-5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 821 או גרסה מקבילה של שבב Exynos בייצור סמסונג, מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל ובטכנולוגיית Dual Pixel, זיכרון אחסון בנפח 64 גיגה-בייט ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים