סמסונג לא לבד: LG עשויה להשיק סמאטרפון מתקפל כבר בשנה הבאה

מסך מתקפל מבית LG Display מסך מתקפל מבית LG Display

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום-קוריאנית LG עובדת בימים אלו על פיתוחו של סמארטפון בעל מסך המתקפל באופן מלא המסוגל להפוך לטאבלט, זאת בהמשך לעבודתה המתקדמת בנושא של יריבתה מהמולדת, סמסונג. כך עולה מתוך דיווח חדש של אתר ETNews שמביא את דבריהם של מקורותיו האמינים ועלה לרשת במהלך היממה האחרונה.

לטענת מקורות המגזין, פרוייקט המסכים הגמישים והמתקפלים של חטיבת המסכים מבית היצרנית, LG Display, התקדם משלב המחקר והפיתוח הראשוני (R&D) לשלב הפיתוח המתקדם, זאת כחלק מהאצת הפרוייקט לקראת העברת המסכים לייצור המוני. את המסכים המתקפלים, כך נמסר, מייעדת LG עבור סמארטפון מתקפל שיהיה מסוגל לשמש הן כטאבלט בעודו פתוח לרווחה, והן כסמארטפון בעודו מקופל.

הצצה לאחור

הדיווח הנוכחי מחזק ידיעות קודמות בנושא ואף את הצהרותיה של חטיבת המסכים LG Display, שחשפה בעבר מפת דרכים לפיתוח מסכים מסוגים שונים, בהם גם מסכים גמישים ומתקפלים, ואף הציגה אב-טיפוס למסך מתקפל בתערוכת CES 2016 בתחילת השנה. למעשה, מפעל החברה בעיר גומי שבמולדתה צפוי להתחיל את הייצור המוני של מסכי ה-OLED הגמישים כבר במהלך המחצית הראשונה של השנה הבאה.

דברים אלו מגיעים לאחר אינספור דיווחים אודות סמארטפון מתקפל וגמיש מבית סמסונג, שצפוי להפוך רשמי במהלך השנה הבאה ונמצא “ממש מעבר לפינה”, ע”פ דברי בכיר החברה. כמו סמסונג, גם לנובו נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים, כשזו אף הייתה הראשונה להציג אבי טיפוס פעילים לסמארטפון הגמיש במהלך אירועי Lenovo Tech World 2016 בחודש יוני האחרון, כשאלו הציגו מספר קונספטים שונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים