טריילר ראשון ל”ליגיון” – סדרה חדשה של מארוול ופוקס

דן סטיבנס מתוך “ליגיון” (תמונה: FX)

כאחת מההפתעות בכנס סן דייגו קומיק-קון, הציגה מארוול (Marvel) סדרה חדשה שמופקת יחד עם ערוץ FX של רשת פוקס (Fox). הסדרה החדשה תקרא “ליגיון” (Legion) ותעקוב אחרי הגיבור בעל אותו השם מעולמות הקומיקס של מארוול. מהטריילר ניתן לראות שדייוויד הולר (David Haller) מאובחן עם פיצול אישיות. בעוד שהוא עצמו כנראה לא מודע לחלוטין לכל המתרחש, המטפלים שלו יודעים שהוא מוטאנט עוצמתי, ומנסים לפצח אותו בזהירות רבה.

בקומיקס הולר הוא בנו של צ’ארלס אקסבייר (Chares Xavier), מקים האקס-מן, ואישיותיו השונות נותנות לו גישה לכוחות שונים. הוא אחד מהמוטאנטים החזקים ביותר בעולם, ופיצול-האישיות שלו גורם להיות לא יציב, כך שהוא לא תמיד בצד של ה”טובים”. מארוול כבר הודיעה שהסדרה החדשה לא תתחבר לסרטי אקס-מן בשום צורה. כרגע לא ידוע אם תהיה מחוברת לסדרות מארוול אחרות, או שתעמוד לחלוטין בפני עצמה.

את דייוויד הולר ישחק דן סטיבנס (Dan Stevens) מ”דאוונטון אבי”, והסודרה תכתב על ידי נוח האוולי (Noah Hawley), היוצר של סדרת המופת “פארגו”. לצד סטיבנס ישחקו רייצ’ל קלר (Rachel Keller), ג’ין סמארט (Jean Smart), קייטי אסלטון (Katie Aselton), ג’רמי האריס (Jeremy Harris), אמבר מידהאנטר (Amber Midhunter), ביל אירווין (Bill Irwin) ואוברי פלזה (Aubrey Plaza).

זוהי ההכרזה השניה על סדרה שמארוול תפיק יחד עם פוקס, לצד סדרת אקס-מן שתופק ותכתב על ידי מאט ניקס (Matt Nix), יוצר “סוכן מחוק”.

אין עדיין תאריך יציאה ל”ליגיון”, אך היא צפויה לצאת בתחילת 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים