דיווח: HTC Nexus Sailfish יגיע עם מסך 5.2 אינץ’ ו-Snapdragon 820

עיצוב מכשירי הנקסוס מבית HTC (מקור: Android Police)

יממה בלבד לאחר שדלפה תמונה חיה של אב טיפוס לפאבלט הנקסוס הבא HTC Nexus Marlin (דור ההמשך ל-Nexus 6P), מציגה הדלפתו החדשה של אוון בלאס פרטים בלעדיים אודות מפרטו הטכני של אחיו הקטן, ה-Nexus Sailfish, שצפוי להגיע ממשיך דרכו של סמארטפון ה-Nexus 5X.

את הדברים חושף בלאס בציוץ חדש אותו מפרסם דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו, שם מצרף תמונה המציגה לכאורה את קובץ ה-Build.prop של הנקסוס Sailfish. על פי קובץ המערכת הנ”ל, שכולל בין היתר מגוון נרחב של הגדרות ומידע הנוגעים באופן ספציפי למכשיר ולחברה האחראית על ייצורו, ניתן לאשר כי את ה-Sailfish יניע שבב בעל שם הקוד MSM8996, אשר מייצג את מערכת השבבים הפופולרית Snapdragon 820. עוד עולה מתוך הקובץ כי המכשיר יגיע עם חיישן ביומטרי (סביר להניח קורא טביעות אצבע) וכן עם מסך LCD ברזולוציית 1080p ובגודל 5.2 אינץ’.

מלבד הפרטים המצויינים מעלה ועל פי כל השמועות הקודמות, צפוי ה-Nexus Sailfish מבית גוגל ו-HTC להביא עימו מפרט הכולל זיכרון RAM בנפח 4 גיגה-בייט, סוללה בעלת קיבולת של 2,770mAh, מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל, חיישן צילום משני עבור מצלמת הסלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-c ועוד. מועד הכרזת צמד מכשירי הנקסוס הבאים אינו ברור בשלב הנוכחי, אך עשוי להחשף בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים