וואווי רושמת עליה נוספת במשלוחי הסמארטפונים במחצית הראשונה של 2016

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי) Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים וואווי פירסמה את נתוניה הכספיים עבור המחצית הראשונה של 2016 ודיווחה על המשך עליה במשלוחי הסמארטפונים. על פי פרסומי החברה, נשלחו במהלך ששת החודשים הראשונים של השנה 60.56 מיליון מכשירים, עליה של כ-25% משנה לשנה.

עוד בתחילת החודש נחשפו נתוני המשלוחים של החברה עבור הרבעון הראשון של השנה, אלו עמדו על 28.3 מיליון יחידות. מנתון זה ניתן להסיק כי במהלך הרבעון השני של 2016 שלחה וואווי כמות של 32.26 מיליון יחידות מכשירי סמארטפון.

בחברה לא מייחסים את העליה לדגמים ספציפיים אולם מדווחים על עליות במכירות מכשירי הדגל השונים. דגמי ה-Huawei P9 וה-P9 Plus רשמו מכירות של 4.5 מיליון יחידות במהלך המחצית הראשונה של השנה ובחברה מציינים כי נתון זה מהווה עליה של 120% בהשוואה למכירות מכשירי סדרת ה-Huawei P8 מ-2015. מכשיר ה-Mate 8, שאינו זמין לרכישה בישראל בשלב זה, רשם לדברי החברה עליה של 65% במכירות בהשוואה לדגם ה-Mate 7, אולם נתון מספרי מדויק לא נחשף.

בדו”ח החדש מציינת וואווי גם את מחשב ה-2 ב-1 עליו הכריזה במסגרת תערוכת המובייל MWC 2016 שנערכה בברצלונה בחודש פברואר, הוא ה-Huawe Matebook. המחשב “התקבל היטב” בשווקים הרבים בהם הושק סביב העולם וכך גם מכשיר ה-Honor V8 עליו הכריזה לאחרונה, כך לדברי הודעת החברה. על פי הצהרת הנציגות המקומית בישראל שנמסרה לאחר הצגת מחשב ה-2 ב-1 החדש מבית וואווי עוד בסוף חודש פברואר, ה-Huawei Matebook אמור היה לעשות דרכו לארץ עוד בחודש יוני, אולם אף הבטחה זו, טרם הושק המחשב עבור הקהל הישראלי.

יעד משלוחי המכשירים השנתי שהציבה לעצמה וואווי עומד ב-2016 על כ-140 מיליון יחידות, זאת בהשוואה ל-100 מיליון יחידות שנשלחו בשנת 2015 כולה. עם כמות משלוחים של 60.56 מיליון מכשירים במחצית הראשונה של השנה, כל שנותר לחברה לעשות על מנת להשלים את הפער הוא להוסיף קרוב ל-80 מיליון יחידות נוספות עד תום השנה. וואווי עדיין צפויה להציג דגם דגל חדש עבור השוק הבינלאומי במסגרת תערוכת IFA 2016 שתיערך בספטמבר, כאשר ככל הנראה יהיה מדובר בממשיך דרכו של ה-Mate S שהוצג בשנה שעברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים