רשמי: סוני תערוך אירוע הכרזה ב-1 לספטמבר, צפויה לחשוף סמארטפון חדש

Sony F8331 כפי שדלף לרשת

ענקית הצילום ויצרנית הסמארטפונים היפנית, סוני, תערוך אירוע הכרזה בתאריך ה-1 בספטמבר, זאת במסגרת תערוכת האלקטרוניקה IFA 2016 השנתית בברלין – כך אישרה היצרנית במהלך היממה האחרונה. כחלק מאירוע זה צפויה היצרנית להציג בפעם הראשונה מכשיר דגל חדש, שצץ ברשת תחת שם הקוד Sony F8331.

הדיווחים הקודמים בנושא זה לא הרבו בפרטים אודות המכשיר החדש, אך זה הוצג בסדרת תמונות שהעידה על כך שענקית הצילום היפנית מתכננת לשדרג את קווי העיצוב המוכרים שמלווים את מכשיריה בשנים האחרונות. על פי אלו, נראה כי המכשיר יגיע עם דפנות מעוגלות מימינו ומשמאלו, גב עשוי מתכת וכן עם מערך צילום ראשי הכולל פלאש LED כפול ופוקוס לייזר אוטומטי.

תמונות אלו מעידות כי המכשיר יציע למשתמשיו מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C וצמד רמקולים סטריאופוניים שישולבו בחלקו הקדמי. נוסף על התמונות שנחשפו מוקדם יותר החודש, דיווח חדש מהימים האחרונים הביא עימו שתי תמונות נוספות של ה-Sony F8331 (מוצגות בראש הכתבה), שמאשרות את המידע עליו שמענו עד כה.

שאר הפרטים אודות מפרטו הטכני של המכשיר אינם ידועים בשלב הנוכחי, אך צפויים להמשיך ולהיחשף בשבועות הבאים, עם התקרבותנו למועד הכרזתו הצפוי. מלבד ה-F8331, עשויה סוני להציג מכשירים נוספים אם כי הדבר טרם אושר על-ידי מקורות נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים