LG Display תשקיע כ-1.79 מיליארד דולר בהקמת מפעל לייצור מסכי OLED גמישים

מסכים גמישים (מקור: LG Display) מסכים גמישים (מקור: LG Display)

LG Display, חטיבת המסכים של ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום-קוריאנית LG, תשקיע לא פחות מ-1.99 טריליון וון קוריאני (שווה ערך לכ-1.79 מיליארד דולר), בהקמת פס ייצור חדש למסכי ה-OLED הגמישים מבית ייצורה. כך מוסרת היצרנית במסגרת הודעה לעיתונות.

על פי הודעתה הרשמית בנושא, תבצע החברה שימוש בהשקעה המאסיבית על מנת להקים בעיר פאג’ו שבמחוז קיאנגי בדרום קוריאה, מפעל המתמקד באופן בלעדי בייצור הדור השישי למסכי ה-OLED הגמישים של LG. פס הייצור, שמכונה E6, צפוי להפוך פעיל באופן מלא במחצית השניה של 2018, אז הוא יחל לייצר את הצגים הגמישים בתפוקה מלאה.

מדברי ד”ר סאנג-באום האן, מנכ”ל חטיבת המסכים LG Display, בתרגום חופשי לעברית:

המעבר לצגי OLED מייצג אתגר והזדמנות עבור התעשייה. LG Display נחושה להפוך למובילת שוק צגי ה-OLED שצומח במהרה, זאת דרך השקעות בעיתוי הנכון על מנת למקסם את יעילותם.

בצגים אותם תייצר החברה במסגרת מפעל ה-E6 היא עשויה לבצע שימוש עבור סמארטפונים עליהם תכריז בעתיד, שכן סאגת המסכים הגמישים בסמארטפונים מוכרת לה כבר מימי סדרת ה-G Flex. מלבד שימוש עצמי, עשויה היצרנית הדרום קוריאנית לספק את צגי ה-OLED הגמישים עבור סמארטפונים בעלי מסך קמור מבית מגוון יצרניות סיניות שונות. בין אלו נמנית שיאומי, אשר לטענת דיווחים קודמים תציג מכשיר בעל צג קמור מבית LG.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים