חדשות הטלויזיה מהשבוע החולף: מראה שחורה, אימה אמריקאית, סופרגירל, מלכות הצעקה ועוד

סופרמן וסופרגירל (תמונה: Warner Bros)

שבוע עמוס במיוחד בתחום הטלויזיה נחתם עם לא מעט חדשות אודות העונות החדשות של כמה מהסדרות להן חיכינו, ביניהן דיווחים ומידע חדש אודות מראה שחורה (Black Mirror), אימה אמריקאית (American Horror Story), מלכות הצעקה (Scream Queens), בנות גילמור (Gilmore Girls) וסופרגירל (Super Girl).

עונות חדשות לסדרות נטפליקס

תשעה חודשים עברו מאז למדנו לראשונה כי נטפליקס תפיק פרקים חדשים לסדרת ה-Sci-Fi הבריטית “מראה שחורה” וכעת נחשף התאריך בו תחל העונה החדשה. בהודעה ששיחררה השבוע נטפליקס צוין כי העונה השלישית של הסדרה תהיה זמינה החל מה-21 באוקטובר דרך שירות נטפליקס בכל העולם.

העונה החדשה תכלול 6 פרקים (ולא 12 כפי שהוצהר בעבר), כאשר אחד מהם נכתב על-ידי דן טרכטנברג, שביים את הסרט “10 קלוברפילד ליין”. הפרק שיכתוב טרכטנברג יהיה במבנה של משחק מחשב. פרק נוסף בעונה החדשה נכתב במשותף על-ידי ראשידה ג’ונס (“מחלקת גנים ונוף”, “אנג’י טרייבקה”) ומייקל שור, אחד מהיוצרים של הסדרות “ברוקלין תשע-תשע” (נו, אתם יודעים מי זה – מוז, הדודן של דוויט מ”המשרד”). פרק זה יעסוק בסאטירה על הזהות בעידן הרשתות החברתיות.

עונה נוספת שתפיק נטפליקס תהיה השמינית בסדרה הותיקה “בנות גילמור“, זו תחזור לאוויר עם 4 פרקים בני 90 דקות כל אחד. כל פרק יציג עונה אחרת בשנה ומכאן שמה של העונה החדשה: “שנה בחיי בנות גילמור”. רוב הדמויות יחזרו לעונה החדשה, אותה יובילו לורן גרהאם, בתפקיד לורליי גילמור ואלקסיס בלדל בתפקיד רורי גילמור. מליסה מקארתי (“מכסחות השדים“) תשוב גם היא לככב כ”סוקי”.

מלכות הצעקה חוזרות לעונה שניה

קומדיית האימה “מלכות הצעקה” (Scream Queens) תחזור לעונתה השניה ב-20 בספטמבר בערוץ Fox (בישראל משודרת הסדרה בערוץ “יס דרמה”), ותציג את ה”שאנלס” בבית חולי הנפש שנרכש על-ידי קאתי מאנץ’, אותה מגלמת ג’יימי לי קרטיס.

בעונה החדשה ימשיכו אמה רוברטס (“משחקי חובה”) בתפקיד שאנל אוברלין, ליאה מישל (“GLEE”) בתפקיד הסטר, קיקי פאלמר וניסי נאש, אליהן יצטרפו גם מספר שחקנים חדשים, ביניהם ג’ון סטאמוס, קולטון היינס וטיילור לאוטנר.

סופרמן מגיע לסופרגירל

לפני מספר חודשים למדנו כי רשת CW תקבל לחיקה את הסדרה “סופרגירל”, שעונתה הראשונה שודרה ב-CBS, לכבוד העונה השניה. העונה החדשה צפויה להציג לראשונה את דמותו של סופרמן\קלארק קנט כבר בפרק הפתיחה, כאשר את דמותו יגלם טיילר הוכלין (“זאב צעיר”).

בתמונה שפורסמה לקראת חזרתה של הסדרה בכיכובה של מליסה בנויסט (Melissa Benoist) ניתן לראות לראשונה את סופרמן לבוש בתלבושת החדשה שעוצבה עבור הסדרה עומד לצידה של סופרגירל.

סופרמן וסופרגירל
תמונה: Warner Bros

עונה 6 לאימה אמריקאית

רשת FX האמריקאית פרסמה מספר טיזרים מצמררים לקראת העונה השישית של הסדרה “אימה אמריקאית”, שתשודר בערוץ החל מה-14 בספטמבר (בישראל משודרת הסדרה בערוץ yes Oh).

ליידי גאגא, שהופיע לראשונה בעונתה החמישית של הסדרה, “אימה אמריקאית: המלון”, ותחזור להופיע גם בעונה השישית, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה את כל הטיזרים בזה אחר זה בסרטון שאורכו כדקה וחצי, צפו:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים