הודלף: הפצת מערכת ההפעלה Android 7.0 Nougat תחל בחודש אוגוסט

Android Nougat Android Nougat (מקור: Google)

מערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת ביותר בייצור גוגל, Android 7.0 Nougat (אנדרואיד 7.0 נוגט), תחל להגיע למשתמשים בעלי מכשירי הנקסוס הנתמכים כבר במהלך חודש אוגוסט הקרוב, כך מוסר מדליף המובייל הפופולרי, אוון בלאס, בציוץ שפרסם דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו.

לדברי בלאס, מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 תשוחרר למשתמשים בחודש הבא, יחד עם עדכון האבטחה החודשי. עוד הוא מוסר כי בעלי מכשיר ה-Nexus 5 לא יקבלו את העדכון לגרסה הרשמית של מערכת ההפעלה החדשה ויאלצו להתמודד עם אנדרואיד 6.0 מרשמלו. מועד הגעתה הרשמי של מערכת ההפעלה אינו בטוח, אך הדבר צפוי להתרחש ככל הנראה באמצע חודש אוגוסט.

במקרה שדיווחו של בלאס יתברר כנכון, מעלה הדבר שאלה חשובה – מתי יוכרזו מכשירי הנקסוס החדשים, HTC Nexus Marlin ו-Nexus Sailfish? אף שהמדליף לא מציין דבר בנושא ולאור דפוס הפעילות הקודם של גוגל, בו הקפידה לחשוף את מכשירי הנקסוס החדשים בסמוך למועד הפצתה של מערכת ההפעלה החדשה, אנו מעריכים כי צמד המכשירים החדשים עשויים להפוך רשמיים בין חודש אוגוסט לאמצע חודש ספטמבר הקרוב.

עוד תומכת בהערכה זו היא ההכרזה המוקדמת של מערכת ההפעלה אנדרואיד 7, שנחשפה בהפתעה גמורה בחודש מרץ האחרון, כחודשיים לפני תאריך ההכרזה ששוער קודם לכן. בהתאם לכך, ייתכן מאוד כי גוגל תחליט גם להקדים את הכרזתם של צמד מכשירי הנקסוס הבאים. על פי מפת הדרכים של גוגל, צפויה הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה להגיע למשתמשים במהלך הרבעון הנוכחי (Q3) המסתיים ב-30 בספטמבר, כך שאוגוסט הוא בהחלט תאריך שמתאים לתכניות החברה.

מפת הדרכים של גוגל לאנדרואיד 7.0 נוגט
מפת הדרכים של גוגל לאנדרואיד 7.0 נוגט (מקור: Google)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים