דיסני מפיצה טריילר חדש ל”רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים”

מתוך “רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים” (תמונה באדיבות פורום פילם)

אולפני דיסני הפיצו היום (ו’, 12.8) טריילר חדש לסרט “רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים” (Rogue One: A Star Wars Story) שיגיע לבתי הקולנוע עוד כארבעה חודשים, ב-15 בדצמבר, 2016. הטריילר הופץ במסגרת אירועי אולימפיאדת ריו 2016, מה שמדגיש את רצון המפיצה לפנות לקהל רחב ככל האפשר עבור הסרט החדש.

הטריילר החדש מציג בשנית את דמותה של ג’ין ארסו, אותה תגלם השחקנית פליסיטי ג’ונס (Felicity Jones), אשר מובלת באזיקים לבסיס המורדים בדרך לסגור עמם עסקה שתשחרר אותה מעברה העשיר בפשעים. הטריילר החדש מתמקד גם בדמויות האחרות שילוו את ג’ין ארסו במסעה לביצוע משימה בלתי אפשרית (No Pun Intended), ביניהן גם דמותו של הדרויד האימפריאלי K-2SO, אשר יתוכנת מחדש כדי לעזור למורדים, ואותו יגלם אלן טיודיק (Alan Tudyk) המוכר מהסדרה ”פיירפליי”. אך הקטע לו כולם ציפו מגיע בקצרה (ממש בקצרה) בסוף הטריילר – הופעתו של דארת’ ויידר.

הסיפור של “רוג אחת” אינו המשך לסרט “מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר” מהשנה שעברה, אלא סיפור נפרד המתרחש בימים שקדמו  לאירועי סרטי הטרילוגיה הראשונה. הסרט יתמקד בג’ין ארסו, פושעת וחיילת של המורדים המובילה קבוצת גיבורים לבצע משימה מסוכנת עבור המורדים – להשיג את התוכניות לנשק הסודי של האימפריה, “כוכב המוות”. תכניות אלו שימשו את המורדים בטרילוגיה הראשונה של סרטי מלחמת הכוכבים במציאת נקודת התורפה שהביא לבסוף להשמדתו של “כוכב המוות”.

שמות נוספים שיופיעו בסרט כוללים את פורסט וויטאקר (Forest Whitaker) מ”גוסט דוג”, מאדס מיקלסן (Mads Mikkelsen) מ”חניבעל” ו”קזינו רויאל”, דוני ין (Donnie Yen), דיאגו לונה (Diego Luna), בן מנדלסון (Ben Mendelsohn) ואף ווריק דיוויס (Warwick Davis), שגילם את האיווק Wicket בסרט “שובו של הג’דיי” (מלחמת הכוכבים: פרק 6) מ-1983.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים