מיקרוסופט רוכשת את Beam – פלטפורמת שידורי וידאו המתחרה ב-Twitch של אמזון

מיקרוסופט רוכשת את חברת Beam

מיקרוסופט מחזקת את פועלה בתחום הגיימינג דרך רכישתה של פלטפורמת Beam, המאפשרת שידורי וידאו חיים לשחקנים המעוניינים לחלוק מעט יותר מהרגיל עם קהל הצופים שלהם. Beam הינה פלטפורמה חדשה למדי, אשר הושקה בחודש ינואר האחרון לאחר מבחני בטא מתמשכים, ומאפשרת לצופים להשתתף בחווית המשחק על ידי מתן הוראות ובחירת כלים ומשימות לשחקנים.

הצוות של Beam יצטרף למחלקת Xbox במיקרוסופט ויחדיו ינסו לבנות עבור משתמשי Xbox Live חווית משחק חברתית יותר. “כחלק מחטיבת Xbox נוכל לגדול מהר יותר מבעבר. אנו מרחיבים את הצוות שלנו, מחזקים את התשתית והכי חשוב – ממשיכים לגדול ולתמוך בקהילה הנהדרת שלנו“, ציין מנכ”ל ואחד ממייסדי Beam, מאט סלסמנדי (Matt Salsamendi) בהודעה על רכישת החברה על-ידי מיקרוסופט.

על פי דבריו של סלסמנדי מונה הקהילה של Beam מעבר ל-100 אלף חברים – כמות המתגמדת לעומת המתחרה Twitch, לה קהילת שחקנים העולה על 1.7 מיליון המספקת תכני גיימינג עבור מעל ל-100 מיליון צופים מידי חודש. איחודה של Beam עם Xbox Live תאפשר הרחבה מהירה יותר של בסיס המשתמשים, כאשר החיבור לווינדוס 10, הפועלת כעת על גבי מחשבי PC וקונסולת ה-Xbox One, יאפשר לשתיים להגדיל את נוכחותן בקרב הגיימרים אף יותר.

עם רכישתה של Beam, תוכל מיקרוסופט להתמודד טוב יותר מול אמזון, שבבעלותה Twitch אשר נרכשה בעסקה בשווי הקרוב למיליארד דולר לפני שנתיים. שחקניות נוספות במגרש זה כוללות את גוגל, אשר ברשותה ערוץ שידורי וידאו חיים יעודיים לגיימינג, YouTube Gaming, שהוקם בשנה שעברה ו-Valve, שברשותה פלטפורמת שידורים חיים הפועלת היישר מתוך Steam.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים