לנובו משחררת טיזר לקראת אירועי IFA 2016, תציג גרסה חדשה ל-Moto 360

ההזמנה לאירוע ההכרזה ב-IFA 2016

ענקית המובייל והמחשוב הסינית, לנובו (Lenovo), מפשילה שרוולים לקראת אירועיי תערוכת האלקטרוניקה השנתית, IFA 2016, ומודיעה כי ביום רביעי, ה-31 באוגוסט, היא תערוך אירוע הכרזה ובו תחשוף את מיטב החידושים שלה לשוק הטאבלטים, המחשבים, המובייל ועוד.

כצעד מקדים לאירוע ויחד עם ההודעה על קיומו, העלתה לנובו טיזר לערוץ היוטיוב הרשמי שלה ובו היא מספקת הצצה קטנטנה למוצרים אותם היא עתידה לחשוף באירוע. בסרטון הקצר ניתן לצפות במוצרים רבים מספקטרום התחומים השונים בהם מתמקדת, אם כי הדברים שציינה במהלך הסרטון מעידים על כך שהיא מתכננת להציג “פרק חדש לעולם הטאבלטים“, מודולים חדשים (MotoMods) עבור מכשירי Moto Z ו-Z Force, “מקלדת אינטואטיבית מסוג חדש לחלוטין” ומגוון מוצרים נוספים.

הצצה לאחור

ההודעה הרשמית על כך שהחברה תחשוף דגמי MotoMods חדשים אינה מגיעה כהפתעה, שכן רק לפני מספר ימים דלפה לרשת תמונתו של מודול מצלמה ייחודי, שייוצר בשיתוף פעולה עם ענקית הצילום השוודית Hasselband. ייתכן מאוד כי מלבד מודול זה, תציג היצרנית מודולים נוספים שיגיעו גם הם לאחר שיתוף פעולה עם יצרניות צד שלישי נוספות. כמו כן, גם גרסת ה-Moto Z Play עליה שמענו מספר פעמים בעבר, עשויה להחשף במסגרת האירועים הללו.

מלבד זאת, במהלך הסרטון הופיע במספר הזדמנויות שעון ה-Moto 360, מה שעשוי לרמוז על כך שלנובו מתכננת להציג לנו את דור השעון השלישי במספרו, Moto 360 3. בשלב הנוכחי לא ידועים פרטים נוספים אודות המוצרים שייחשפו במסגרת האירוע, אך אלו עשויים להחשף במהלך השבועות הקרובים.

צפו בטיזר המלא של לנובו לקראת אירועי IFA 2016:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים