סמסונג מודיעה: מערכת ההפעלה Android 7.0 תגיע ל-Galaxy Note 7 בתוך כשלושה חודשים

Galaxy Note 7 (מקור: סמסונג)

הימים אמנם ממשיכים לחלוף, אך סמסונג מסרבת לתת למכשיר הדגל החדש שלה, Galaxy Note 7, לרדת מן הכותרות. כעת, לאחר שנשיא חטיבת המובייל בענקית הדרום קוריאנית, די.ג’יי קו, כבר סיפק לנו את הציפייה שלו למכירות משגשגות במיוחד ואף אישר כי גרסה חדשה ומשופרת למכשיר אכן נמצאת בדרך לסין, מאשרת היצרנית כי מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט (Android 7.0 Nougat) תגיע למשתמשי המכשיר בקרוב מאוד.

לטענת מגזין The Korea Times, סמסונג אישרה באופן רשמי לחלוטין כי מערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת ביותר מבית גוגל, אנדרואיד 7, תנחת אצל משתמשי ה-Galaxy Note 7 בעוד שניים עד שלושה חודשים. כמו כן, נמסר כי בסמסונג לא מוותרים על תקופת הבחינה של מערכת ההפעלה והחברה תבחן מספר גרסאות בטא לפני כל עדכון תוכנה שיופץ לכלל המשתמשים.

הצצה לאחור

עם דברים אלו ברקע ובעוד המכירות המוקדמות של המכשיר ברחבי העולם נמצאות בשיאן, דיווחים ברחבי הרשת מעידים כי השקת ה-Galaxy Note 7 תדחה במגוון שווקים. בהולנד מסר נציג רשמי של החברה כי ההשקה תדחה מה-2 בספטמבר ל-9 באותו החודש ובמוקדים אחרים, ביניהם מלזיה, רוסיה ואוקראינה, נדחתה ההשקה לסוף ספטמבר. הסיבה לכך, אגב, היא בעיות בשרשרת האספקה שנוצרו כתוצאה מביקוש רב.

עבור אלו מכם שמעוניינים לרכוש את המכשיר כשיגיע לישראל, אנו יכולים להגיד כי נכון לרגעים אלו, סאני תקשורת (יבואנית סמסונג בישראל) טרם הודיעה על עיכוב צפוי בהשקת ה-Note 7 בארץ, אך כבר החלה בהרשמה מוקדמת למכירת המכשיר לצידן של רשתות מחסני חשמל ושקם אלקטריק וחברת פלאפון. להערכתנו, ובמקרה שלא יהיו בעיות באספקה, תערוך היבואנית אירוע השקה עד לסוף החודש הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים