דיווח: Android 7.0 Nougat תחל להגיע למשתמשים ב-22 לאוגוסט

Android Nougat Android Nougat (מקור: Google)

מערכת ההפעלה החדשה והמתקדת ביותר בייצור גוגל, Android 7.0 Nougat, תחל להגיע כעדכון מהאוויר (OTA) למשתמשי צמד מכשירי הדגל הנוכחיים בסדרת הנקסוס, ה-Nexus 6P מבית וואווי ו-Nexus 5X מבית LG, כבר ביום שני הקרוב, ה-22 באוגוסט.

את המידע החדש בדבר הפצת מערכת ההפעלה מספקת אחת ממפעילות הסלולר וחברות התקשורת הגדולות ביותר בקנדה, Telus (טלוס). שפירסמה את מפת הדרכים עבור עדכוני מכשירי האנדרואיד השונים בחודש אוגוסט, כאשר בצמוד לשני המכשירים Nexus 5X ו-Nexus 6P נכתב כי ב-22 לאוגוסט יקבלו השניים עדכון לאנדרואיד N. ידיעה זו עומדת בקו אחד מול הדלפתו של אושיית המובייל הפופולרית אוון בלאס, שהציגה תמונה זהה כבר בחודש יולי האחרון.

טבלת עדכוני אנדרואיד לחודש אוגוסט (מקור: 9to5google)
טבלת עדכוני אנדרואיד לחודש אוגוסט (מקור: 9to5google)

בכל הנוגע לשאר מכשירי הנקסוס שצפויים לקבל את העדכון לא ידועים פרטים נוספים, אם כי אלו ככל הנראה יקבלו את עדכון הגרסה במועד מאוחר יותר שעשוי להחשף בהמשך. במקרה שאכן ישוחרר העדכון למערכת ההפעלה במועד הנ”ל, מעלה הדבר שאלה – מתי יוכרזו מכשירי הדגל הבאים מבית גוגל, הם Nexus Marlin ו-Nexus Sailfish? 

נכון לרגע כתיבת שורות אלו, גוגל טרם החלה להפיץ הזמנות עבור אירוע ההכרזה של השניים, כך שהסיכויי שאלו יוכרזו לפני ה-22 בחודש הינו קטן עד אפסי ביותר. עם זאת, עד עתה בחרה מפתחת מערכת ההפעלה הפופולרית להשיק את מכשירי הדגל מדי בשנה יחד עם מועד ההפצה של עדכון מערכת ההפעלה החדש ביותר. בהתאם לכך, קשה מאוד להכריע מה מתכננת גוגל עבורנו, אך אנו מעריכים ומקווים מאוד כי צמד המכשירים יוכרז עד לסוף החודש הנוכחי או מוקדם בחודש ספטמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים