פרטים חדשים נחשפים אודות מצלמת האקסטרים GoPro Hero 5

מצלמת GoPro Hero 4 Session (צילום: גאדג'טי) מצלמת GoPro Hero 4 Session (צילום: גאדג’טי)

הגיבורה החדשה: עיני כולם נשואות אל ה-GoPro Hero 5, המצלמה החדשה שאמורה להציל את יצרנית מצלמות האקסטרים המובילה מצלילה למעמקים. הדלפות חדשות שעושות דרכן לרשת חושפות פרטים נוספים אודות המצלמה החדשה, ביניהם עיצוב חדש ומפרט מעודכן.

GoPro התחילה את טרנד מצלמות האקסטרים בעזרת פרסום גרילה שכלל סרטונים ברשתות החברתיות והפצת שמה מפה לאוזן. במהרה הפכו המצלמות שלה למוצר חובה בידי כל חובב סלפי או ספורט אתגרי, והיא השתלטה על השוק בסערה באמצעות המותג החזק שיצרה, העיצוב המוכר וביצועי הצילום המרשימים.

עם זאת, החגיגה לא נמשכה זמן רב, כאשר יצרניות סיניות דוגמת XiaoYi התחילו להשיק מצלמות אקסטרים בעל יכולות דומות ותג מחיר נמוך בהרבה. מאז ועד היום, המנייה של GoPro נמצאת בירידה איטית אך מתמדת, ותפקידה של ה-GoPro Hero 5 הוא להחליף את ה-Hero 4 המתיישנת ולחלץ את החברה מהבוץ אליו נקלעה.

ראשית, המצלמה החדשה תציע עיצוב מרוענן, המזכיר שילוב של עיצוב המצלמות הקלאסי שלה ושל מצלמת ה-GoPro Hero 4 Session הריבועית. הגוף המרובע עם המצלמה המרובעת והמסך הקדמי נשמר מהדורות הקודמים, אך נדמה כי ה-Hero 5 אימצה את גוף הגומי המגן של ה-Session אשר עשוי לעזור לה לעמוד בצורה טובה יותר נגד נפילות. בנוסף, מיעוט בכפתורים מרמז על מסך מגע, ובתמונות שהודלפו לא נחשפה האריזה המסורתית נגד מים – ולכן ניתן לשער כי המצלמה החדשה עמידה בפני הנוזל ההרסני ללא שום הגנה חיצונית.

GoPro-Hero5

בנוגע ליכולות הצילום, השמועות רומזות כי הן נשארו כשהיו, ועומדות על רזולוציה מקסימלית של 4K ב-30 פריימים בשנייה עם הילוך איטי של 120 פריימים בשנייה ברזולוציית HD בלבד. לדברי השמועה, המצלמה תציע חיבור USB-C, קישוריות GPS וסוללה בנפח 1,220 מילי-אמפר לשעה (שדרוג צנוע של 60 מילי-אמפר לשעה על פני הדגם הקודם).

בגזרת הפיצ’רים החדשים, השמועה גורסת כי המצלמה תציע ייצוב תמונה דיגיטלי בכל הרזולוציות מלבד הגבוהה ביותר. בנוסף, ניתן יהיה לתייג רגעים מרשימים בסרטון באמצעות אמירה של שלושת מילות הקוד “THAT WAS SICK” (זה היה חולני). בשלב זה לא ברור האם ניתן יהיה להגדיר את המצלמה להאזין למשפט מעט פחות מאולץ.

כל מה שנותר לעשות כעת הוא להמתין בציפייה למצלמה החדשה ולקוות כי תצליח לעקוף את כל המתחרים בסביב ולהחזיר עטרה ליושנה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים