גוגל מספקת הצצה ראשונה ל-LG V20: יגיע עם מסך משני ושוליים מצומצמים

LG V20 כפי שהוצג באתר אנדרואיד הרשמי

אמש (ב’, 22.8) הודיעה גוגל, ענקית החיפוש ויצרנית מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בעולם המובייל, על תחילת הפצתו של עדכון אנדרואיד 7.0 נוגט (Android 7.0 Nougat), הגרסה החדשה והמתקדמת ביותר למערכת ההפעלה מבית ייצורה. יחד עם הפצת העדכון, הודיעה החברה כי הסמארטפון הראשון איי פעם שיגיע עם הגרסה החדשה ישירות מן הקופסה יהיה לא אחר מאשר LG V20, זאת בדיוק כפי שהודיעה LG מוקדם יותר החודש.

מלבד זאת, בחלקו התחתון של עמוד מערכת ההפעלה החדשה באתר אנדרואיד שילבה גוגל חלק ייעודי בו מוצג מעיין שרטוט של ספינת הדגל LG V20, כאשר מחלקו הקדמי בולט מסכו הראשי. שם, ניתן לראות כי ממשק המשתמש של גוגל שיוטמע על גבי אנדרואיד 7.0 לא יביא עימו שינויים משמעותיים במיוחד לממשק, לפחות לא בכל הנוגע לאייקונים ולמסך הבית אותם ניתן לראות בבירור.

LG V20 Google

מתמונת הסמארטפון שבאתר גוגל ניתן להסיק מספר פרטים אודותיו: שוליי המסך בחלקו התחתון יהיו מצומצמים במיוחד, כאשר מעל למסך הראשי נראה פס ייעודי למסך המשני שצפוי להגיע עימו. מעל למסך זה, ממוקמת אפרכסת השיחות וגם כאן שוליי המסך צרים למדי. כל הפרטים הללו עומדים בקנה אחד מול תמונות המכשיר שמצאו דרכם אל הרשת לפני מספר שבועות כחלק משיתוף פעולה בין מדליף המובייל OnLeaks לבין אתר Android Authority.

על ה-LG V20 תכריז הענקית הקוריאנית באירוע הכרזה שתערוך ב-6 לספטמבר, יום שלישי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים