ללא הגבלה: אמזון חושפת תכנית אחסון ללא הגבלה בעלות סבירה למדי

אמזון UK שחררה הודעה לעיתונות בה היא חושפת תכנית אחסון חדשה ללא הגבלה אותה היא מציעה ללקוחותיה בבריטניה. בחבילה החדשה יוכלו תושבי הממלכה להעלות סרטונים, תמונות, מוסיקה ועוד מגוון רחב של קבצים לשירותי הענן של החברה האמריקאית. החברה מדגישה כי כל התוכן יהיה זמין להורדה באיכות המלאה שלו, כך שעל הנייר לא מתבצעת דחיסה כלשהי כדי לחסוך במיקום והמשתמש אכן מקבל מקום בטוח ומאובטח להעלות את הקבצים שלו.

אמזון מציינת כי התכנית החדשה מביאה מענה לכמויות המידע הרב שאנשים יוצרים במהלך חייהם, כמויות מידע שיכולות להגיע ללא הפרעה לעשרות או מאות גיגה בתקופת חיים שלמה. כפועל יוצא מכך, החברה מסבירה כי משתמשים רבים נאלצים למחוק מידע או למנוע מעצמם להתנהג בחופשיות ולתכנן תמיד את כמות השימוש שלהם כדי לא לחרוג מנפח הזיכרון במכשיר או מהשטח הפנוי בענן. שטח אחסון לא מוגבל יעניק למשתמשים שקט מסוים מאחר שהם יוכלו להמשיך להעלות את המידע לענן מבלי לנסות לצפות מראש את השטח שנותר להם לשימושים עתידיים.

כמה זה עולה לנו?

כמה התענוג יעלה? לא כל כך הרבה אם משווים לאלטרנטיביות בשוק. אמזון חשפה כי המחיר התכנית החדשה הוא 55 לירות שטרלינג לשנה (כ-274 שקלים), בערך 4.5 ליש”ט בחודש (כ-22 שקלים). רק לשם השוואה, חברת גוגל, באמצעות שירות Google Drive, מציעה את התמחור הבא: 100GB בשמונה שקלים לחודש, בעוד שהתכנית הבאה, העומדת על 1TB, תעלה לכם כבר 40 שקלים לחודש – קצת פחות מפי 2 מהמחיר של אמזון.

שירות iCloud של חברת אפל מציע את התעריפים החודשיים הבאים בישראל: 3.9 שקלים עבור 50GB, כאשר הקפיצה הבאה היא במחיר של 11.9 שקלים -בדרגה זו תקבלו 200GB לחודש, ולקינוח, עבור 40 שקלים בחודש תקבלו 1TB של נפח אחסון. דרך אגב, בבריטניה משתמשי אפל ישלמו 6.9 ליש”ט בחודש עבור 1TB, זאת לעומת 4.5 ליש”ט עבור נפח אחסון ללא הגבלה.

התכנית זמינה כבר היום וישנה אפילו תקופת התנסות של שלושה חודשים בהם ניתן להשתמש בשירות ללא עלות. חברות הענק מהפסקה הקודמת ואף חברות כדוגמת דרופבוקס טרם הוציאו כל התייחסות לתכנית החדשה של אמזון. מעניין יהיה לראות האם השוק כולו יישר קו ויציע תכניות ללא הגבלה במחיר הזה או שנראה ירידת מחירים דרסטית של השחקניות האחרות.

פרטים נוספים על התכנית זמינים באתר האינטרנט של Amazon UK


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים