המלך החדש של הוליווד: דה רוק הוא השחקן המרוויח ביותר לשנת 2015

דוויין "דה רוק" ג'ונסון מתוך Ballers (תמונה באדיבות HBO) דוויין “דה רוק” ג’ונסון מתוך Ballers (תמונה באדיבות HBO)

נראה שדוויין “דה רוק” ג’ונסון (Dwayne “The Rock” Johnson) עושה החלטות נכונות בחיים. המתאבק לשעבר וכוכב סדרת הסרטים “מהיר ועצבני” הצליח להדיח את רוברט דאווני ג’וניור (Robert Downey Jr) מהמקום הראשון ברשימת עשרים השחקנים המרוויחים ביותר בעולם המתבצעת על ידי מגזין פורבס מדי שנה.

דאווני, שהחזיק בתואר שלוש שנים ברציפות, ירד כעת למקום התשיעי, עם 33 מיליון דולר “בלבד” שהוא הרוויח מסרטים ב-2015, אך אין לו סיבה לדאגה – הוא עדיין ה”נוקם” היחידי ברשימה, אם לא מחשיבים את כריס פראט (Chris Pratt) מ”שומרי הגלקסיה” (Guardians of the Galaxy) שנושף בעורפו מהמקום ה-16 עם 26 מיליון דולר.

לאחר מקומו ה-11 בשנת 2014, עם סכום של 31 מיליון דולר, ג’ונסון הכפיל את רווחיו וזינק לפסגה עם הכנסות של 64.5 מיליון ב-2015. זה לא מפתיע, בהתחשב בהשתתפותו בלהיטים כמו “מהיר ועצבני 7” (Furious 7), “סאן אנדראס” (San Andreas) והסדרה החדשה בכיכובו, “בולרז” (Ballers). גם השנה דה רוק פעיל מאד, עם “סוכן וחצי” (Central Intelligence) מאחוריו ו”מואנה” (Moana) של דיסני שעוד צפוי לצאת, כמו גם העונה השנייה של בולרז שבעיצומה כרגע.

מיד אחרי דוויין ג’ונסון נמצאים ברשימה ג’קי צ’אן (Jackie Chan) עם 61 מיליון דולר, מאט דיימון (Matt Damon) עם 55 מיליון, טום קרוז עם 53 מיליון וג’וני דפ (Johnny Depp) במקום החמישי עם 48 מיליון. לסוף הרשימה התגנב האריסון פורד (Harrison Ford) עם 15 מיליון דולר, בזכות השתתפותו ב”מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר” (Star Wars: The Force Awakens).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים