מכשיר הדגל LG V20 צץ ברשת בתמונות חדשות עם מצלמה קדמית יחידה

LG V20 (הדלפה)

מוקדם יותר השבוע שיתפנו אתכם בתמונות הדמיה ראשונות מסוגן עבור מכשיר הדגל הבא בייצור LG, הוא כמובן ה-LG V20. אל התמונות הללו, שהגיעו מטעם יצרנית כיסויים ואמינותן לא הייתה מהגבוהות ביותר, מצטרפת כעת תמונת הדמייה חדשה שמאשרת חלק ניכר מן הידוע לנו עד כה ומגיעה מאחד המקורות האמינים והפופולריים ביותר בשוק הסמארטפונים, מדליף המובייל אוון בלאס.

על פי התמונה החדשה (המופיעה בראש הכתב), אותה מפרסם בלאס בחשבון הטוויטר הרשמי שלו, ניתן לראות כי בהתאם לכל הדיווחים הקודמים ובאופן זהה לקודמו, יגיע ה-V20 עם מסך “Ticker” משני. לצד זה נראה מערך הצילום הקדמי של המכשיר, אם כי בניגוד לתמונת ההדמיה שנחשפה בשבוע שעבר, לא ניתן להכריע באופן ודאי כי ישנם שני חיישני צילום שונים. עם זאת, מימין לחיישן הצילום הבולט נמצא חיישן נוסף, שעשוי בסופו של דבר להתברר כחיישן התאורה של המכשיר ותו לא. בלאס, מצידו, לא מסר דבר בנושא זה.

LG V20 Live Photo Leak

הצצה לאחור

מעל למסך המשני נמצא את אפרכסת השיחות ושוליים דקיקים ביותר. עם זאת, כאשר נעבור לחלקו התחתון של המכשיר ניתן יהיה לראות כי שוליו באיזור זה מתחלקים ל-2, זאת ככל הנראה בעקבות שילובו של המנגנון המודולרי שנשלף מ”סנטר” ה-V20. החלק הנשלף ככל הנראה יהיה זה שמצוי מתחת ללוגו החברה.

בכל הנוגע לממשק המשתמש, ניתן לראות כי אף שמדובר בגרסה אנדרואיד 7.0, ממשק המשתמש העצמאי של LG נותר ללא שינוי רב. אפליקציה מסתורית בשם “In Apps” מופיעה על גבי מסך הבית במכשיר, אך מהותה אינה ברורה לחלוטין בשלב זה. יחד עם זאת, דלפה לרשת במהלך השעות האחרונות תמונה חיה ראשונה של המכשיר הצעיר (מופיעה במרכז הכתבה), וגם שם נראה חיישן צילום קדמי יחיד בלבד.

הכרזת ה-LG V20 תתרחש ביום שלישי, ה-6 בספטמבר, במסגרת אירוע שייערך בסן פרנסיסקו. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים