יוצרת “כתום זה השחור החדש” תפיק את G.L.O.W – סדרת היאבקות נשים חדשה

אליסון ברי אליסון ברי (תמונה: Gage Skidmore / Flickr)

ג’נג’י כהן (Jenji Kohan), יוצרת “כתום זה השחור החדש” (Orange is the New Black) ו”העשב של השכן” (Weeds) מפיקה בפועל מיני-סדרה בת עשרה פרקים לנטפליקס (Netflix), שתקרא G.L.O.W, ותעסוק בנשים מתאבקות.

הסדרה תעקוב אחרי שחקנית מובטלת בשם רות (Ruth), שבחיפוש נואש אחר עבודה בשנות ה-80 בהוליווד מוצאת עצמה נשאבת לליגת הנשים המתאבקות Glorious Women of Wrestling, או G.L.O.W. בקיצור, שקמה כאלטרנטיבה נשית ל-WWF (השם הקודם של ליגת ההאבקות WWE). את רות תשחק אליסון ברי (Alison Brie) מ”מד מן” (Mad Men) ו”קומיוניטי” (Community). בעוד שדמותה של ברי בדיונית, ליגת G.L.O.W. הייתה תופעה אמיתית לחלוטין, ואף שודרה בתכנית טלויזיה ששילבה האבקות, מערכונים ומוזיקה.

אין זו הפעם הראשונה שאליסון ברי עובדת עם נטפליקס – היא מדובבת את אחת מהדמויות המרכזיות ב-Bojack Horseman, קומדיית אנימציה מהוללת בת שלוש עונות העולה אקסקלוסיבית בשירות הצפיה הישירה.

יוצרות הסדרה הן ליז פלהייב (Liz Flahive) וקארלי מנש (Carly Mensch), כותבות שעבדו יחד על “האחות ג’קי” (Nurse Jackie) לפני כן. מנש גם כתבה לא מעט פרקים ל”העשב של השכן” ו”כתום זה השחור החדש” של כהן. כהן תפיק את הסדרה לצד טרה הרמן (Tara Herrmann), גם היא מפיקה ב”כתום זה השחור החדש”.

המיני-סידרה בשלבי הפקה מוקדמים, כך שאין עדיין צפי לתאריך יציאה ספציפי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים