הוכרז: Acer Spin 7 – המחשב הגמיש במשפחה

בנוסף ל-Swift 7 הדקיק והיוקרתי, הכריזה יצרנית המחשבים Acer גם על ה-Spin 7 – מחשב נוסף עבה קצת יותר, עם ביצועים משודרגים ומסך מגע.

המחשב החדש מכיל מסך בגודל 14 אינץ’, אשר בדומה ל-Swift מציע רזולוצייה של Full HD בלבד. המסך מונח על צירים מיוחדים בעלי זווית סיבוב גבוהה המאפשרים להשתמש במחשב גם בתור טאבלט. עוביו של המחשב עומד על 10.98 מ”מ בלבד – רק מ”מ אחד עבה יותר מה-Swift. בעזרת המ”מ הזה, הצליחה Acer לדחוף שיפורים מתחת למכסה המנוע – תמצאו כאן מעבד Intel Core i7 מדור  Kaby Lake אשר הושק אתמול, ולצידו 8 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) ו-256 גיגה-בייט של אחסון.

בנוסף לעובי, זוג המחשבים שהשיקה Acer חולקים גם משקל דומה – משקלו של ה-Spin 7 הוא 1.17 ק”ג, שבעים גרם יותר משל ה-Swift. אף על פי שמדובר במחשב עבה יותר, גם כאן תמצאו רק זוג חיבורי USB-C ויציאת אוזניות – ככל הנראה, המחשב עדיין דק מדי עבור חיבורי USB ו-HDMI בגודל מלא.

בצידו השמאלי של המחשב תמצאו תוספת חביבה בדמות זוג כפתורי ווליום בעיצוב דומה לכפתורי סמארטפון. אף על פי שבתוך המחשב שוכנת סוללה גדולה יותר משל ה-Swift, היא מספקת אך ורק 8 שעות של שימוש (שעה פחות משל ה-Swift) בשל השימוש במעבד חזק יותר.

המחשב יוצע לרכישה החל מאוקטובר באירופה ובארה”ב במחיר התחלתי של 1,200 דולר בארה”ב. בשלב זה לא ברור האם יושק גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים