גאדג’טי מחלק לכם את ReCore: המשחק החדש של מיקרוסופט!

ReCore הוא משחק אקשן-הרפתקאות חדש מבית מיקרוסופט, המפותח על ידי Comcept. במשחק זה אנו משוטטים ב-Far Eden, מושבה עתידנית נטושה. שם ממתינים לנו רובוטים עוינים, שאת הליבה שלהם (Core) אנו שולפים, ומשתמשים בה כדי לגייס לשורותינו רובוטים ידידותיים. לאלו, ישנן יכולות מגוונות כמו הסתננות ובריחה, כוח פיזי אדיר, גישוש ועוד. בעזרתם ננסה להבין מה בדיוק התרחש ב-Far Eden, ולגבור על אויבים חזקים יותר.

החוליה המקשרת בין כל הרובוטים הללו היא גיבורת המשחק, ג’ולי אדמס (Joule Adams). ג’ולי ניחנה בכשרון יוצא דופן לקפיצות, דילוגים ולחימה. יכולות אלו יעזרו לה בחקר הסביבות במשחק, שייאלצו אותה לקפוץ, להיתפס, לפתור חידות ולבצע פעלולים מסוכנים כדי להתקדם, יחד עם חבריה הרובוטים. לצד אלו, ישנם גם קרבות מהירים ועמוסי אקשן, ואפילו עימותים עם “בוסים” שונים.

אקשן חסר מעצורים וקרבות בוסים
אקשן חסר מעצורים וקרבות בוסים

יוצרי המשחק עבדו בעבר על משחקים מוכרים, כמו סדרת Mega Man ו-Metroid Prime, מהם המשחק שואב השראה רבה. GameSpot הכריז אודות ReCore, כי מדובר ביורש ראוי ל-Mega Man, ואולי המשך רוחני ראוי לשמו, אחרי שפרוייקטים אחרים כמו Mighty No. לא סיפקו את המעריצים.

ReCore תומך בתוכנית Xbox Anywhere – מי שרוכש את המשחק דיגיטלית מקבל עותק ל-Xbox One ול-Windows 10 ללא תשלום נוסף, וההתקדמות שלו נשמרת אוטומטית על שתי הפלטפורמות.

ReCore יגיע ב-16 בספטמבר, לפלטפורמות של מיקרוסופט בלבד: ה-Xbox One ומחשבים מבוססי Windows 10.


בואו לקבל את המשחק במתנה!

גאדג’טי מחלק לכם שני עותקים של המשחק ReCore מתנת מיקרוסופט! כל שעליכם לעשות הוא לרשום לנו דרך מערכת התגובות מטה: מדוע דווקא לכם מגיע לקבל את המשחק? מבין המשתתפים נבחר את התגובות שאהבנו ביותר, שניים מהם יקבלו עותק במתנה של ReCore ל-Xbox One!

המבצע בכפוף לתקנון.

התחרות הסתיימה – ברכות לזוכים:

Ido Levi ו-Niko Haim


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים