הוכרז: Huawei MediaPad M3 – חזק במדיה

יצרנית הסמארטפונים הסינית Huawei הכריזה על ה-MediaPad M3, התוספת האחרונה לסדרת הטאבלטים שלה. הטאבלט החדש מציע מערך שמע איכותי, אשר “הוסמך” באישור יצרנית השמע הותיקה והמוערכת Harman/Kardon.

הרמקולים בטאבלט החדש אמנם לא יוצרו בידי יצרנית השמע המובילה, אלא רק “הוסמכו” בידיה. Huawei טוענת שלמכשיר גם יכולת בשם Super Wide Sound 3.0 לניגון קבצי שמע איכותיים, אשר בנוסף להסמכה מסתכמים לאיכות שמע טובה למדי. המכשיר מציע מסך בגודל 8.4 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, אשר יספק את המשתמשים בצריכת תוכן דוגמת סרטים, ספרים ותוכניות טלוויזיה. בטאבלט שולב פיתרון תוכנתי להפחתת פליטת האור הכחול בלילה ולשמירה על מחזור השינה, המכונה ClariVu 3.0.

בקרבי המכשיר פועמת מערכת-על-שבב מתומנת ליבות מבית Huawei העונה לשם Kirin 950. היא מציעה ארבע ליבות Cortex-A72 עוצמתיות בתדר של 2.3 גיגה-הרץ לצד ארבע ליבות Cortex-A53 חסכוניות הפועמות בתדר 1.8 גיגה-הרץ, הפועלות יחדיו במערך big.LITTLE למיטוב הביצועים תוך חיסכון בצריכת החשמל. שאר המפרט כולל:

  • 4GB של RAM.
  • 32 או 64GB של אחסון.
  • מצלמה קדמית ואחורית ברזולוציית שמונה מגה-פיקסל.
  • חריץ זיכרון microSD.
  • מודם סלולרי עם תמיכה ב-LTE (אופציונלי).
הדור הקודם בסדרת MediaPad, ה-M2
הדור הקודם בסדרת MediaPad, ה-M2

הטאבלט החדש יוצע לרכישה באירופה, המזרח התיכון ואסיה החל מה-26 בספטמבר. הגרסה הזולה ביותר בעלת אחסון של 32 גיגה-בייט ללא מודם סלולרי תוצע לרכישה בעבור 349 אירו, הם כ-1,500 שקלים. אם חשקה נפשכם בגרסת ה-32 גיגה-בייט עם מודם סלולרי או בגרסת ה-64 גיגה-בייט הרגילה, תאלצו להיפרד מ-399 אירו, שהם כ-1,700 שקלים. הגרסה היקרה ביותר אשר מציעה 64 גיגה-בייט של אחסון ומודם סלולרי תוצע לרכישה בעבור 449 אירו, שהם כ-1,900 שקלים.

בשלב זה לא ברור האם הטאבלט החדש יושק גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים