פאבלט או טאבלט? Acer מכריזה על ה-Iconia Talk S

יצרנית המחשבים אייסר (Acer) הכריזה על ה-Iconia Talk S, מכשיר מגודל בעל מסך 7 אינץ’ וקישוריות סלולרית. על אף גודלו המגושם, המכשיר מסוגל לנהל שיחות טלפון – גם אם הצמדתו לאוזן לא תהיה החוויה הנעימה בעולם.

אף על פי שלא ברור האם יש לכנות את המכשיר החדש “פאבלט” או “טאבלט”, דבר אחד ברור – הוא משתייך לשוק הנמוך. המסך מציע רזולוצייה של HD בלבד, אשר בשילוב עם גודל של 7 אינץ’ יוצרת חווית צפייה מפוקסלת למדי. המכשיר מציע מערכת-על-שבב מדגם MT8735 אותו מייצרת MediaTek, המכילה ארבע ליבות Cortex-A53 חסכוניות בתדר 1.3 גיגה-הרץ. בגזרת הזיכרון תקבלו שני גיגה-בייט של זיכרון פעולה מסוג LPDDR3 ו-16 או 32 גיגה-בייט של אחסון.

בגזרת הצילום, תמצאו מצלמה בעלת שני מגה-פיקסלים מלפנים ומצלמה בעלת 13 מגה-פיקסלים מאחור. בנוסף לחריץ SIM, הטאבלט מציע גם חריץ microSD להרחבת זיכרון. מערכת ההפעלה הפועמת בלב המכשיר היא Android 6.0 Marshmallow, ובמשקל של 260 גרם בלבד המכשיר צפוי להקל על המטורפים שינסו להצמיד אותו לראשם במהלך שיחה.

Acer-Iconia-Talk-S-2

הטאבלט החדש יוצע לרכישה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה החל מחודש אוקטובר. אם חשקה נפשכם בו, תאלצו להיפרד מ-169 אירו. בשלב זה לא ברור האם המכשיר יושק גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים