הודלף: וואווי וגוגל יציגו מכשיר טאבלט במסגרת שיתוף פעולה חדש עד תום השנה

נקסוס 7 משנת 2013 (צילום: גאדג'טי) נקסוס 7 משנת 2013 (צילום: גאדג’טי)

קטגוריית הטאבלטים איבדה בשנים האחרונות מעט מהפוקוס לו זכתה בתחילת דרכה המחודשת עם הצגת האייפד בשנת 2010. אחד מציוני הדרך של הקטגוריה היו טאבלטים בעלי מפרט מרשים ומחיר אטרקטיבי, ביניהם נכללה גם סדרת ה-Nexus 7 של גוגל, אשר הדגם האחרון שלה הוצג ביולי 2013 בשיתוף פעולה עם חברת ASUS הטיוואנית.

בהדלפה חדשה שמספק מדליף המובייל המפורסם אוון בלאס, הידוע בכינויו evleaks, נחשף כי אנו עשויים לראות בקרוב מכשיר טאבלט חדש בעל מסך 7 אינץ’ שייבנה בשיתוף פעולה בין גוגל וחברת וואווי (Huawei). בלאס לא מתייחס למכשיר כחלק מסדרת ה”נקסוס”, בחירה הגיונית לאור הדיווחים אודות נטישתה של גוגל את השם הותיק לטובת אחד חדש – פיקסל. פרטים רבים על הטאבלט לא נחשפים בהדלפה, אולם בלאס מציין כי המכשיר יגיע עם זיכרון עבודה בנפח 4GB RAM וכי יושק לפני סוף השנה.

מדברי ההדלפה ניתן להבין כי גוגל עשויה להציג את הטאבלט החדש לצד שני מכשירי הסמארטפון הראשונים לסדרת הפיקסל, הם ה-Pixel וה-Pixel XL. המכשיר צפוי להגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 Nougat באופן מובנה ואף עשוי להיות הטאבלט הראשון שיגיע לשוק עם מערכת ההפעלה החדשה.

דיווחים אודות מכשיר שנוצר כחלק משיתוף פעולה נוסף בין גוגל ו-Huawei ועשוי להיות טאבלט עלו לראשונה לפני מספר חודשים, אז רשמה וואווי את שם המותג Huawei 7P, שנשא שם מותג דומה לזה של ה-Huawei Nexus 6P. עדות נוספת לעבודתן המשותפת של שתי החברות על מכשיר חדש הגיעה בחודש יוני האחרון, אז חשפה מנהלת מחלקת המכשירים של וואווי בדרום אפריקה כי החברה צפויה להציג מכשיר נוסף לסדרת הנקסוס “עוד השנה”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים