HTC Nexus Sailfish או Google Pixel מככב בתמונות חדשות ובסרטון קצרצר

Google Pixel/Nexus Sailfish (הדלפה)

במהלך השבועות הקרובים, ייתכן בתחילת חודש אוקטובר הקרוב, צפויה גוגל לחשוף רשמית את צמד הסמארטפונים הבאים שיגיעו בניצוחה כחלק מסדרת סמארטפונים חדשה בשם Pixel ושמם יהיה Google Pixel ו-Pixel XL. כעת, זמן לא רב לקראת הכרזתם, נחשף דגם ה-Google Pixel, אותו אנו מכירים גם בשם HTC Nexus Sailfish, בצילומים חדשים המציגים אותו ממגוון זוויות.

את תמונות ההדמיה החדשות כמו גם סרטון קצרצר בו מוצג ה-Pixel, שיגיע כממשיך דרכו של הנקסוס 5X, חושף לא אחר מאשר מדליף המובייל Onleaks, זאת במסגרת שיתוף פעולה עם אתר Android Authroity, במהלך שהופך פופולרי יותר ויותר. בתמונות החדשות ניתן לראות כי קווי העיצוב הכללים של המכשיר זהים לכל ההדלפות והדיווחים הקודמים, בעודו מציע מבנה מתכת מלא, שייקטע בגבו ושם יוחלף בזכוכית יוקרתית שתכסה את מערך הצילום הראשי ואת החיישן הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.

Google Pixel/Nexus Sailfish (הדלפה)
Google Pixel/Nexus Sailfish (הדלפה)

בחלקו התחתון של גב המכשיר כמו גם במסגרתו, נמצא פסי אנטנה עשויים פלסטיק, כאשר מצידו הימני והשמאלי יימצאו כפתורי ויסות הווליום, כפתור הכיבוי/נעילה וכן מגירת כרטיס ה-SIM. בחלקו התחתון של המכשיר, כך נראה, נמצא צמד רמקולים סטריאופוניים וביניהם יעמוד מחבר USB Type-C. אתר Android Authroity אף מאשר לנו כי מימדי המכשיר יעמדו על 143.8 מ”מ אורך, 69.5 מ”מ רוחב ועובי של 8.5 ו-7.3 מ”מ בנקודה העבה והדקה ביותר, בהתאמה.

Google Pixel/Nexus Sailfish (הדלפה)

Google Pixel/Nexus Sailfish (הדלפה)

מלבד זאת, צפוי ה-Google Pixel או Nexus Sailfish להגיע עם מסך בגודל הנע בין 5.1 ל-5.3 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 820, זיכרון RAM בנפח 4GB, מצלמת 12 מגה פיקסל ראשית, רכיב אחסון פנימי על סך 32 גיגה-בייט, סוללת 2,770mAh ועוד.

הכרזת ה-Google Pixel ו-Pixel XL צפויה להתרחש ב-4 באוקטובר, יום שלישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים