חברת Applause משלימה גיוס של 35 מיליון דולר בהובלת קרדיט סוויס

חברת Applause הישראלית מודיעה על השלמת סבב גיוס נוסף (Round F) בסכום כולל של 35 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילה קרדיט סוויס (Credit Suisse) ובנוסף אליה קיבלה החברה השקעה אסטרטגית מ-Accenture, וכן מהמשקיעים הקודמים: גולדמן זקס, QuestMark, Scale Venture, Longworth, Mesco ו-MassVentures. עד כה, כולל סבב הגיוס הנוכחי, גייסה חברת Applause סכום כולל של 115 מיליון דולר.

Applause מספקת שירותי בדיקה מתקדמים המאפשרים למפתחים לבדוק את המוצרים שלהם על מגוון רחב של מכשירי קצה תוך ניהול מתמיד של תהליך הבדיקה. החברה מסתמכת על קהילה בודקים נרחבת הכוללת יותר מ-250 אלף משתמשים שונים מרחבי העולם. כמות בודקים זו אפשרה לחברה לבדוק יותר מ-10,000 מוצרים חדשים עבור יותר מ-3,000 חברות הכוללות את גוגל, מיקרוסופט, FOX, נייק, רולקס, ו-RunKeeperֿ. בין לקוחותיה הישראלים ניתן למצוא את קלטורה, ו-IronSource.

Applause מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס על מנת להגדיל את ארסנל השירותים אותו היא מציעה ללקוחותיה השונים. בין היתר הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את שירותי בדיקות ה-In-The-Wild שלה, לשפר את סל שירותי הפידבק לכל שימוש דיגיטלי ולקינוח להשיק שירותי מחקר דיגיטליים.

החברה נוסדה על ידי דורון ראובני (מנכ”ל) ורועי סולומון ( VP Product) בשנת 2008 ומאז המשיכה לגדול בקצב מרשים. כיום מונה החברה יותר מ-300 עובדים בבוסטון, ניו יורק, שיקאגו, סן פרנסיסקו, סיאטל, לוס אנג׳לס, תל אביב, ברלין, פריז ולונדון. כספי הגיוס יאפשרו לחברה להמשיך ולהגדיל את מצבת העובדים בארץ ובעולם ואף להתרחב לאזורים חדשים בעולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים