דיווח: Google Pixel ו-Pixel XL יהיו עמידים בפני נתזי מים קלים תחת תקן IP53

Google Pixel XL או Nexus Marlin (הדלפה) Google Pixel XL או Nexus Marlin (הדלפה)

צמד מכשירי הדגל הבאים מבית גוגל, שיקראו בשמות המסחריים Google Pixel ו-Google Pixel XL ויגיעו כחלק משיתוף פעולה של זו ושל יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC, יהיו עמידים בפני נתזי מים קלים בלבד תחת תקן העמידות IP53, כך על פי דיווח חדש שמגיע אלינו דרך אתר Android Police.

על פי פרטי הדיווח, לא יציעו השניים עמידות גבוהה בפני מים ואבק בדומה לחלק ממכשירי הדגל הזמינים כיום בשוק, ביניהם Galaxy S7 שמציע עמידות תחת תקן IP68 וסדרת מכשירי ה-iPhone 7 שמציעה עמידות בתקן IP67. אלו, כידוע, הופכים את המכשיר לעמיד בפני טבילה בעומק של עד מטר למשך 30 דקות או יותר (בהתאם לתקן העמידות) ללא כל פגיעה. ומנגד, משמעותה של עמידות בתקן IP53 מתייחסת לנתזי מים קלים בלבד (5 דקות רצופות של ריסוס מים בקצב של 0.7 ליטר לשניה).

בכל הנוגע לעמידותם בפני אבק, יהיה זה מסוגל לחדור אל מתחת למכסה המנוע של ה-Google Pixel ו-Pixel XL, אם כי לא יווצר בעקבות כך שום נזק לפעילויות המכשיר השונות. יש לציין כי מדובר בתקן עמידות זהה לחלוטין לזה של מכשיר הדגל הנוכחי מבית HTC, הוא כמובן ה-HTC 10.

צמד מכשירי הדגל הבאים מבית גוגל יהפכו רשמיים בעוד פחות משבועיים, במהלך אירוע הכרזה שיתרחש בתאריך ה-4 באוקטובר, יום שלישי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים