הוכרז: Samsung Galaxy On8 – עם מסך 5.5 אינץ’, שבב Exynos 7850 ומבנה מתכת מלא

Samsung Galaxy On8 Samsung Galaxy On8

בזמן ששיאומי בחרה לחשוף היום שניים מהסמארטפונים החזקים, העצמתיים והמתקדמים ביותר הזמינים כיום בשוק, הכריזה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, על מכשיר חדש המיועד דווקא לשוק הביניים, אותו היא מכנה בשם Samsung Galaxy On8.

המכשיר החדש של סמסונג מצטרף לסדרת Galaxy On עליה לא יוצא לנו לשמוע הרבה, וכולל מסגרת מתכתית שהפכה לסטנדרטית בקרב מכשירי סמסונג בשנה האחרונה, יחד עם גב בעל מראה מתכת מוברש. בחלקו הקדמי של הסמארטפון נמצא צג מסוג Super AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, ומתחתיו ישולבו צמד כפתורים קפסטיביים וכן כפתור בית פיזי.

Samsung Galaxy On8
Samsung Galaxy On8

מתחת למכסה המנוע ישלב המכשיר שבב מדגם Samsung Exynos 7850 הכולל 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 1.6GHz בשילוב עם המאיץ הגרפי Mali T720, זיכרון RAM בנפח 3GB, רכיב אחסון פנימי בסך 16 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD וסוללה בקיבולת של 3,300mAh. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 6.0 מרשמלו יחד עם ממשק סמסונג העצמאי.

מערך הצילום של המכשיר כולל חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל יחד עם פלאש LED, מפתח צמצם f/1.9 ויכולת צילום וידאו ברזולוציית Full HD 1080P, וכן חיישן משני ברזולוציית 5 מגה פיקסל. את ה-Galaxy On8 תציע סמסונג לרכישה החל מה-2 באוקטובר, יום ראשון, עבור מחיר של 15,900 רופי בהודו, הם שווי ערך לכ-900 שקלים לפני מיסים, בצבעים שחור, לבן וזהב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים