מכשיר חדש מבית נוקיה נחשף עם אנדרואיד 7.0 דרך מבחן ביצועים

שלט לוגו נוקיה תמונה: יח”צ נוקיה

כשנתיים וחצי עברו מאז חתמה חברת נוקיה הפינית על הסכם למכירתה של חטיבת המכשירים לענקית התוכנה מיקרוסופט. בהסכם התחייבה נוקיה שלא לייצר מכשירי סמארטפון תחת המותג המפורסם עד לרבעון הרביעי של שנת 2016, אשר נפתח אתמול (1.10) באופן רשמי. כעת, כשרשאית נוקיה להשתמש שוב בשם המותג שלה על גבי סמארטפונים, צץ ברשת מבחן ביצועים לסמארטפון חדש הממותג תחת שמה של נוקיה ויזכה להציג מפרט שוק נמוך-בינוני אותו תלווה מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 Nougat.

מבחן הביצועים  Geekbench חושף סמארטפון המוצג תחת השם D1C אשר מציג מפרט טכני הכולל את מערכת השבבים Snapdragon 430 מבית קוואלקום, בה משולב מעבד בעל שמונה ליבות הפועלות בתדר מירבי של 1.4GHz, מאיץ גרפי מדגם Adreno 505 וזיכרון עבודה (RAM) בנפח של 3 גיגה-בייט. מעבר לכך, לא ידועים פרטים נוספים אודות המכשיר, פרט להימצאותה של מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0, שככל הנראה תגיע עימו באופן מבנה.

את מכשיר הסמארטפון החדש לא צפויה נוקיה לייצר בעצמה. בחודש מאי האחרון חתמה נוקיה על הסכם לשימוש בשם המותג שלה עם תאגיד HMD Global, כאשר המוצרים שימותגו עם שמה יהיו תחת ההנחיות של החברה לסטנדרטים מינימליים הדרושים לעצם השימוש בשם המותג.

לצידו של דגם ה-D1C אנו צפויים לראות עוד שני מכשירי דגל נוספים שימותגו תחת שמה של נוקיה ויגיעו באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד. מכשירים אלו צפויים לשלב את המערכת-על-שבב Snapdragon 820 מבית קוואלקום לצד מסכים בגודל 5.5 ו-5.2 אינץ’ בעלי רזולוציית תצוגה Quad HD. שני הדגמים צפויים לשלב מצלמת 23 מגה-פיקסל ולהיות עמידים בפני מים ואבק תחת תקן IP68, כאשר גם במקרה של מכשירי דגל אלו, ככל הנראה תשולב מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 באופן מובנה היישר מהקופסה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים