טיזר ראשון ל”שודדי הקאריביים: המתים לא מדברים”

תמונה: Disney

דיסני שחררה טיזר-טריילר לסרט החמישי בסדרת “שודדי הקאריביים” (Pirates of the Caribbean) המצליחה, הנקרא “המתים לא מדברים” (Dead Men Tell No Tales). בטיזר אנו רואים קבוצת פיראטים אל-מתים פושטים על ספינה בריטית ומחסלים את כל מי שעליה, מלבד נער אחד. הקפטן של הפיראטים, המזהה עצמו כקפטן סלזאר (Captain Salazar), אומר לנער שיודיע לקפטן ג’ק ספארו (Jack Sparrow) שהמוות בא אחריו.

ג’ק ספארו, כידוע, חמק מהמוות יותר מפעם אחת, כך שסביר שעלילת הסרט תתמקד בנסיון שלו להשאר בחיים לפחות לעוד סרט בסדרה. את ספארו שוב ישחק ג’וני דפ (Johnny Depp), כמובן, ואת קפטן סלזאר ישחק חביאר ברדם (Javier Bardem) מ”ארץ קשוחה” (No Country for Old Man) ו”סקייפול” (Skyfall). כמו כן צפויים לחזור שני שחקנים ותיקים לסדרה – ג’פרי ראש (Geoffrey Rush), בתפקיד קפטן ברבוסה (Captain Barbossa), יריבו האלמותי של ספארו, שלרוב נאלץ לשתף איתו פעולה נגד רצונו, ואורלנדו בלום (Orlando Bloom) בתפקיד וויל טרנר (Will Turner), שהיה הגיבור המרכזי של הטרילוגיה המקורית.

את “שודדי הקאריביים: המתים לא מדברים” יכתוב ג’ף נתנזון (Jeff Nathanson), שבין תסריטיו הבולטים ישנם הסרטים השני והשלישי בסדרת “שעת שיא” (Rush Hour), “תפוס אותי אם תוכל” (Catch Me if You Can) ו”אינדיאנה ג’ונס וממלכת גולגולת הבדולח” (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull). יביימו את הסרט חואקים רונינג (Joachim Ronning) ואספן סנדברג (Espen Sandberg), זוג במאים נורווגים שביימו יחד מספר סרטי הרפתקאות בעבר, אך זה הפרויקט הגדול ביותר שלהם עד עכשיו.

“המתים לא מדברים” צפוי לעלות למסכים ב-26 למאי 2017 בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים