צפו בשידור החי של אירוע ההכרזה על מכשירי ה-Google Pixel

פסל שהקימה גוגל בניו-יורק לקידום ארוע מכשירי ה-Pixel (צילום: לירון רווה) פסל שהקימה גוגל בניו-יורק לקידום ארוע מכשירי ה-Pixel (צילום: לירון רווה)

הערב (ג’, 4.10) תערוך גוגל את אירוע החומרה השנתי שלה, בו צפויה החברה להציג את שני מכשירי הדגל החדשים תחת מותג “פיקסל”, הצפויים להיקרא Google Pixel ו-Google Pixel XL. את הארוע תעביר החברה בשידור חי החל מהשעה 19:00 לפי שעון ישראל.

שני מכשירי הסמארטפון החדשים של החברה צפויים לראשונה להשאיר מאחור את שם המותג “נקסוס” ולהציג את הדרך החדשה של גוגל בתחום פיתוח מכשירי הסמארטפון יחד עם המותג “פיקסל”, שזכה בעבר להופיע בטאבלט ה-Pixel C של החברה, אשר נחשף לפני כשנה.

ה-Google Pixel וה-Pixel XL צפויים לשלב מפרט מתקדם למדי הכולל, בין היתר, את אחד מהמעבדים האחרונים מבית קוואלקום, המשולבים במערכות השבבים Snapdragon 820 או Snapdragon 821, זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 4 גיגה-בייט, נפח אחסון מינימלי של 32 גיגה-בייט, מצלמת 12 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת סלפי בעלת חיישן של 8 מגה-פיקסל. פרט לזאת, צפויים השניים לקבל מתיחת פנים גם בצד מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 Nougat, אשר על פי ההדלפות האחרונות תציג עיצוב חדש.

בנוסף לשני מכשירי הסמארטפון החדשים בסדרת ה”פיקסל”, עשוייה גוגל להציג מוצרים נוספים במהלך הארוע. בין אותם מוצרים אנו עשויים לראות גרסה חדשה למזרים המדיה כרומקאסט, אשר תיקרא Chromecast Ultra ותציג לראשונה אפשרות להזרמת תכנים ברזולוציית Ultra HD. מוצר חדש בתחום ה-VR גם הוא עשוי להיחשף במהלך האירוע וככל הנראה יקושר לפלטפורמת Daydream של גוגל אשר הושקה במהלך כנס המפתחים האחרון של החברה בחודש מאי.

הצטרפו אלינו כאן באתר לצפייה בשידור החי של אירוע ההכרזה של גוגל החל מ-19:00:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים