לראשונה: Galaxy C9 נחשף בתמונות דרך אתר TENNA

Samsung Galaxy C9 (מקור: TENNA) Samsung Galaxy C9 (מקור: TENNA)

במהלך השבועות הקרובים צפויה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, סמסונג, לחשוף את ה-Galaxy C9 חבר חדש לסדרת מכשירי הגלקסי C שנחשפה מוקדם יותר השנה. כעת, בדרכו אל עבר ההכרזה הרשמית ובדומה לכלל הסמארטפונים שיעלו בשלב כזה או אחר על מדפי החנויות בסין, חולף המכשיר באתר משרד התקשורת הסיני TENNA, ומאפשר לנו לקבל הצצה ראשונה אל עיצובו.

הצצה לאחור

על פי התמונות שנחשפו דרך אתר TENNA ומצורפות לכתבה, ניתן לראות כי קווי העיצוב הכלליים של המכשיר זהים למדי לשאר מכשירי הסדרה (C7 ו-C5), כאשר בראשם נמצא מבנה מתכת מלא המתעגל מהגב המתכתי ישירות אל זכוכית 2.5D שמכסה את המסך. בניגוד לשאר המכשירים בסדרה, נראה כי פסי האנטנה שבגב ה-Galaxy C9 זכו לשינוי קטנטן בתצורה, כאשר כעת מופיעים אלו כ-3 פסי דקיקים בחלקו התחתון והעליון של המכשיר, המופרדים קלות אחד מן השני. לא מדובר בשינוי של ממש, אלא בשיפור קטנטן בצד העיצוב שלא מוסיף או גורע מעיצובו של הסמאטרפון.

עוד ניתן לראות בגב המכשיר את מערך הצילום הראשי שלו, הכולל חיישן יחיד (ככל הנראה ברזולוציית 16 מגה פיקסל) וכן פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע. בחלקו הקדמי של הסמארטפון ניתן לראות מסך בעל שוליים מצומצמים למדי, יחד עם כפתור בית פיזי שישמש כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש וכן את מערך הצילום הקדמי ואפרכסת השיחות.

Samsung Galaxy C9 (מקור: TENNA)
Samsung Galaxy C9 (מקור: TENNA)

מפרטו הטכני של ה-Galaxy C9 צפוי להציע את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 652, רכיב אחסון פנימי בסך 64 גיגה-בייט הניתנים להרחבה, חיישן צילום משני שעשוי להגיע ברזולוציית 16 מגה פיקסל, סוללת 4,000mAh, מסך 5.9 אינץ’ וכן זיכרון RAM בנפח של לא פחות מ-6GB, לראשונה איי פעם מבית סמסונג (אם לא נתייחס ל-Note 7 שנגנז וצפוי היה להגיע לסין עם זיכרון פעולה בנפח זהה). מימדי המכשיר יעמדו על 162.9 מ”מ אורך, 80.7 מ”מ רוחב ו-6.9 מ”מ עובי.

על פי דיווח אחר שמצא דרכו אל הרשת במהלך היממה האחרונה, עשויה סמסונג לחשוף יחד עם ה-C9 מכשיר נוסף שיהווה גרסה משודרגת אליו וייקרא בשם Galaxy C9 Pro. עוד נמסר כי אף שמכשירי הסדרה החלו את דרכם כבלעדיים בסין, אלו ובראשם דגמי ה-C9 עשויים להגיע כבר בחודש נובמבר לשווקים אחרים, ביניהם ארה”ב וייתכן כי בסופו של דבר ימצאו דרכם גם אל מדינתנו הקטנה. על פי הערכות, על ה-C9 ו-C9 פרו תכריז סמסונג עוד החודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים